Besøg i svangeramb!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

653 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. september 2009

Halbschön

Jeg var i dag til et ekstra besøg hos lægen i svangeramb.. Han ville lige se om mit blodtryk lå fint samt om lillemanden voksede normalt.. Og hold da op, det skal jeg da lige love for.. 3122g blev han vurderet til på scanning... Og jeg er 35+5 idag En ordentlig basse blir han

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2009

Mira0911

Renée88 skriver:

Jeg var i dag til et ekstra besøg hos lægen i svangeramb.. Han ville lige se om mit blodtryk lå fint samt om lillemanden voksede normalt.. Og hold da op, det skal jeg da lige love for.. 3122g blev han vurderet til på scanning... Og jeg er 35+5 idag En ordentlig basse blir han

Dejligt at alt er som det skal være... Ja han bliver da en ordenlig en..

Anmeld

1. september 2009

Halbschön

Han blir en kæmpe krabat

Anmeld

1. september 2009

Mira0911

Renée88 skriver:

Han blir en kæmpe krabat

Ja det må man sige...

Anmeld

1. september 2009

Ox.

Gætter på det var her i Kolding du var på sygehus?
De var sikre på min lille pige, udfra scanningerne, kun kom til at veje 2700-2900g ved fødslen, men hun vejede 3265g, bliver spændende at se med dig hehe!

Anmeld

1. september 2009

Halbschön

SussieOx skriver:

Gætter på det var her i Kolding du var på sygehus?
De var sikre på min lille pige, udfra scanningerne, kun kom til at veje 2700-2900g ved fødslen, men hun vejede 3265g, bliver spændende at se med dig hehe!

Nej dog ikke, jeg går til jordemoder i Vejle, men lægen var nede fra Kolding
Uha, jeg frygter lidt at han blir en ordentlig bandit.. Lægen sagde at hvis jeg gik mere end 1 uge over tid, så var det ikke sikkert at jeg fik lov til at føde selv, fordi han vil være så stor.. Så jeg håber på at jeg føder til tiden inden han blir alt for kæmpe

Anmeld

1. september 2009

Ox.

Renée88 skriver:

Uha, jeg frygter lidt at han blir en ordentlig bandit.. Lægen sagde at hvis jeg gik mere end 1 uge over tid, så var det ikke sikkert at jeg fik lov til at føde selv, fordi han vil være så stor.. Så jeg håber på at jeg føder til tiden inden han blir alt for kæmpe

Kan jeg godt forstå, er rigtig glad for jeg fødte selv, det er en fantastisk oplevelse, trods det tog så mange timer!

Anmeld

1. september 2009

Ayasmor

Renée88 skriver:

hej.. sad lige og læste tråden og kom til at tænke på noget.. Hvis han til termin stadig vurderes til at være så stor (gør han nu nok), kan du så ikke blive sat igang, så der er mulighed for at du kan føde selv, inden han vokser endnu mere??

Anmeld

1. september 2009

AstridM

Min første blev 3 uger før skudt til ca 3200 og vejede lige omrking 4500 da hun blev født så det er meget forskelligt hvad de ender med

Anmeld

4. september 2009

Halbschön

Ayasmor skriver:

hej.. sad lige og læste tråden og kom til at tænke på noget.. Hvis han til termin stadig vurderes til at være så stor (gør han nu nok), kan du så ikke blive sat igang, så der er mulighed for at du kan føde selv, inden han vokser endnu mere??

Hej
Jo det kunne jeg da næsten forestille mig.. Mon ikke jordemoderen bringer det på banen? Skal til jm når jeg er 37+4, og de vil jeg da helt klart spørge til det.. Ville være meget ked af ikke at kunne føde selv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.