Kære alle nye og garvede debattører!
Det er en stor glæde endeligt at kunne byde velkommen til Vores Børns nye hjemmeside og nye debatforum.
Rammerne er nye, så for de garvede debattører går der nok et par dage, inden I finder jer helt til rette med forandringerne.
Forhåbentligt vil I hurtigt opdage, at forandringerne ikke er særligt store og opdage, at forummet er let at navigere rundt i for både erfarne og nye brugere af debatten.
Under fanebladet 'Kategorier' finder i oversigtssiden over de velkendte områder, hvor I kan sludre løs.
Debatten har naturligvis brug for dig, for at skabe et livligt forum. Jeg håber derfor, at du vil finde dig til rette og uden tøven vil bruge hjælpe-tråden, hvis du har tvivlspørgmål.
Har du endvidere lyst til at være moderator for et særligt område af debatten, så send en mail med dine interesse-områder på tr@oxygen.dk.
I den kommende tid nedsætter webdebatør Jeanne nemlig en moderator-gruppe.
Udover at være webredaktør for voresborn.dk er jeg også ansvarlig for hjemmesiden www.juniormag.dk - kig forbi hvis du også har større børn. :cheer:
En sjælden gang imellem forlader jeg skærmen, og bruger i stedet tiden som mor for min 5-årige datter og min vildbasse af en knægt på to et halvt. :silly:
Her på debatten ser jeg frem til masser af lystige diskussioner og glæder mig til et frisk forum uden spam.
Fra redaktionens side vil I også støde på masser af indlæg fra webdebattør Jeanne, der gør sit for at slette spam, holde god ro og orden og holde debat-gryden i kog.
God fornøjelse... til tasterne!
Webredaktør, Tina
Anmeld