Leje hos babysam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.810 visninger
15 svar
0 synes godt om
1. september 2009

Vingummien

Hvad kan man leje ved babysam?

Er det kun autostole eller?

Og hvor lang tid kan man leje, fordi der må da komme et tidspunkt hvor man har betalt det den egentlig koster...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2009

sarahb

autostole bryst pumpe og apnømadras det er hva jeg ved man kan leje

Anmeld

1. september 2009

Ni-ko-li-ne

ja og så den der boxette der også er godkendt, nogen steder kan du også leje en vugge

vi lejede den der baby auto stol fordi det sagtens kunne betale sig, man får jo depositum tilbage :0) og vi giver 70 kr pr mdr den er her stadig så det bliver ca 9 mdr, så vi kommer op på ca 630 kr, kontra 1500kr for en ny :0) som vi aldrig ved om vi skal bruge igen

Anmeld

1. september 2009

Ayasmor

jeg lejer autostol (baby), og det kan sagtens betale sig.. Jeg giver 500 i dep. og 30 kr. pr. mdr. som så bliver modregnet i dep. når jeg returnerer.. I Randers foregår det sådan (ihvertfald med stolen) at jeg har fået udleveret en bon+papir hvor udlånsdatoen står på. Når jeg så leverer tilbage (ingen tidsbegrænsning), så regner de ud fra udlånsdatoen.. hvis denne seddel er blevet væk el. lign, betaler man får 1 års udlån.

Anmeld

1. september 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Vi har lejet en kravlegård - i første omgang for 3 mdr. Den koster 50 kr. om måneden.

/ Katja - Lina 5 mdr. og Luka 22 mdr.

Anmeld

1. september 2009

frk Jensen

suanne85 skriver:

Hvad kan man leje ved babysam?

Er det kun autostole eller?

Og hvor lang tid kan man leje, fordi der må da komme et tidspunkt hvor man har betalt det den egentlig koster...

Jeg lejede marcus autostol hos babysam i svenstrup ved aalborg og gav kun 30 kr pr måned. vi gav dog et depositum på 700 kr men det var da langt billigere end at købe den... fik 430 kr retur da jeg retunerede den sidste måned.

Knus

Anmeld

2. september 2009

Vingummien

Ayasmor skriver:

jeg lejer autostol (baby), og det kan sagtens betale sig.. Jeg giver 500 i dep. og 30 kr. pr. mdr. som så bliver modregnet i dep. når jeg returnerer.. I Randers foregår det sådan (ihvertfald med stolen) at jeg har fået udleveret en bon+papir hvor udlånsdatoen står på. Når jeg så leverer tilbage (ingen tidsbegrænsning), så regner de ud fra udlånsdatoen.. hvis denne seddel er blevet væk el. lign, betaler man får 1 års udlån.

Oki, men det er fordi jeg tænkte op at den næste Emil skal have skal han jo bruge i mere end et år når det er en autostol

Anmeld

2. september 2009

Vingummien

ka-ri-na skriver:

ja og så den der boxette der også er godkendt, nogen steder kan du også leje en vugge

vi lejede den der baby auto stol fordi det sagtens kunne betale sig, man får jo depositum tilbage :0) og vi giver 70 kr pr mdr den er her stadig så det bliver ca 9 mdr, så vi kommer op på ca 630 kr, kontra 1500kr for en ny :0) som vi aldrig ved om vi skal bruge igen

Ja så kan det godt betale sig, men hvis nu det er noget man skal bruge i længere tid

Anmeld

2. september 2009

Ayasmor

suanne85 skriver:

Ja så kan det godt betale sig, men hvis nu det er noget man skal bruge i længere tid

du kan jo prøve at regne på det. Ved dog ikke med sikkerhed om det også er 30 kr. dagligt for en større autostol. Jeg regner dog med at købe næste autostol. Køber en som kan "bygges" om til at passe til aya indtil hun er stor nok til at sidde på pude, og så kan det godt betale sig at købe når det drejer sig om ca. 3 år

Anmeld

2. september 2009

Vingummien

Ayasmor skriver:

du kan jo prøve at regne på det. Ved dog ikke med sikkerhed om det også er 30 kr. dagligt for en større autostol. Jeg regner dog med at købe næste autostol. Køber en som kan "bygges" om til at passe til aya indtil hun er stor nok til at sidde på pude, og så kan det godt betale sig at købe når det drejer sig om ca. 3 år

Ja det var nemlig også det jeg tænkte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.