Gravid -håber jeg/tror jeg :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

601 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. september 2009

jubii

Hej alle sammen.
Det er lidt mærkeligt det her. Vi har længe haft et ønske om at blive gravide og nu ser det ud som om det er lykkedes - det er helt fantastisk. Tror jeg har taget 8 tests for at være helt sikkert - men er ikke helt sikker alligevel......ja, hvor dum har man lov at være.
Skal heldigvis omkring lægen på torsdag, så håber jeg hun kan banke ind i hovedet på mig/os at vi skal være forældre omkring 1.5.2010.....men tør stadig ikke at glæde mig for tidligt - kender I det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

mek-83

Hejsa...

Ja kender det alt for godt, har fået 2 positive tests og ud fra egne beregninger er jeg ca 5+6 så det er bare skønt, skal til lægen på tirsdag så håber jeg på alt er som det skal være.
Min krop er ihvertfald i gang med at lave et eller andet, mine bryster er blivet mega ømme, og har også haft føgelsen af en mens var på vej flere gange, så det er jo dejlige tegn.

)

Anmeld

5. september 2009

jubii

Hej
Jeg krydser fingre for dig til på tirsdag - og selvføligelig i det videre forløb :-)
Var jo til læge i torsdags (se andet indlæg) og fik det bekræftet, så det kan bare ikke være bedre. Lægen havde dog lidt svært ved at fastslå min termin allerede nu. Iflg. min meno. skal jeg/vi ha barn i starten af maj 2009, men da mine bryster allerede havde været ømme og vokset, mente hun at jeg godt kunne være en måned længere henne......men lad os nu se.

Håber det bedste for dig.

Ligger i øvrigt i sengen, tror jeg har fået halsbetændelse, så det er ikke lige det fedeste. Har surfet lidt på nettet, det skulle ikke gi' nogle problemer med graviditeten/fostret.

Anmeld

19. september 2009

dorthemus

jubii skriver:

Hej alle sammen.
Det er lidt mærkeligt det her. Vi har længe haft et ønske om at blive gravide og nu ser det ud som om det er lykkedes - det er helt fantastisk. Tror jeg har taget 8 tests for at være helt sikkert - men er ikke helt sikker alligevel......ja, hvor dum har man lov at være.
Skal heldigvis omkring lægen på torsdag, så håber jeg hun kan banke ind i hovedet på mig/os at vi skal være forældre omkring 1.5.2010.....men tør stadig ikke at glæde mig for tidligt - kender I det?

Åh ja!! Jeg har taget 3 tests der for hver gang blev tydeligere så der nu er to lige tydelige streger...og idag skulle jeg ifølge cyklus have haft min mens. Den er ikke kommet så nu tror jeg rigtigt på det...jubii
Jeg er blevet insemineret og det var mit første forsøg...og det er min første graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.