Så begynder livet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
9 svar
0 synes godt om
31. marts 2008

ivfmarie

i den virkelige verden! Uhh, er sgu lidt spændt på om jeg kan te mig ordentlig mellem "almindelige" mennesker!? Og jeg kan vist ikke huske en dyt af det jeg skal arbejde med - men mon ikke det er tilladt, det er over tre år siden jeg lavede det sidst? Og min lille Malte er blevet stor: Jeg har lige smurt hans første madpakke, han skal nemlig i legestue i morgen. Men tøser! Det betyder jo at jeg bliver knap så aktiv herinde :'(. Jeg får godt nok min egen "arbejdsstation" meeeeen - jeg kan nok ikke hænge på babyen hele dagen? Jeg håber at der er tid og overskud til at holde jer i ørene om aftningen. Og ellers har jeg jo en operation her den 10. april - det betyder sofa og pc i 10 dage - så der er jeg helt sikkert ON! Knus og god aften til jer, skønne piger og lækre unger Marie - ekshausfrau, nu en del af det pulserende(pulveriserende) arbejdsliv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2008

Rasmine

Rigtig go fornøjelse. Håber du får en go' 1. dag! Mette

Anmeld

31. marts 2008

Lise

MISUNDELIG! Jeg vil os'!!! :$ Nå, ja...jeg triller jo også hen i vuggeren med min søn i morgen tidlig, men de lader mig næppe gå uden ham igen...men i næste uge. Jeg skal bare ikke ud blandt andre mennesker - jeg skal bare sidde hjemme og tage mig sammen til at læse til eksamen... gab! Hvorfor skal du opereres? Lise

Anmeld

31. marts 2008

Kaufie

Hehe - deler din "bekymring" for om man kan huske at begå sit i et åbent kontorlandskab.... Hvorlænge kan man se frisk ud når der ikke er tid til en morfar? Hvad siger de andre når jeg for 117 gang siger jeg er sulten inden frokost....? Mon jeg kan lade være med at lavve prikker, tankestreger og smileys i chefens breve?

Og madpakke...hvad pokker skal man lige tage med - de sædvanlige klappere bliver det jo nok....

Og så skal jeg jo lige huske at holde mig vågen i toget, så jeg ikke ender i Fr.havn.....

puuuha, undvære bassen fra 7-16.30 - den bliver hård....

God arbejdslyst til dig!

Mette, nu heller ikke på barsel mere....

Anmeld

31. marts 2008

ivfmarie

Lise skriver:

Hvorfor skal du opereres?

Lise

Knyster på fødderne og skæve storetær....

Anmeld

31. marts 2008

Loggidut

åhhh for pokker...ha nu en god dag i morgen, og glem os for pokker ikke...er der mon mulighed for du giver kaffe når du ligger der og slænger dig på divaen?
altså kaffe uden noget som helst til...bare kaffe?
savner voksne mennesker....snøft....

nå plidder og pladder...hils for pokker ude i virkeligheden!

Anmeld

31. marts 2008

ivfmarie

Mette Kaufmann skriver:

God arbejdslyst til dig!

Mette, nu heller ikke på barsel mere....

Og også til dig ;)

Anmeld

31. marts 2008

ivfmarie

Loggidut skriver:

åhhh for pokker...ha nu en god dag i morgen, og glem os for pokker ikke...er der mon mulighed for du giver kaffe når du ligger der og slænger dig på divaen?
altså kaffe uden noget som helst til...bare kaffe?
savner voksne mennesker....snøft....

nå plidder og pladder...hils for pokker ude i virkeligheden!

Du skal være så velkommen!!! Du skal selv lave kaffen :D

Anmeld

31. marts 2008

Loggidut

jeg vil gøre alt ivf...for bare at komme væk lidt...og ud i det virkelige liv...endda også lave kaffe

Anmeld

1. april 2008

Marco2

Ha' en rigtig god dag på job. AG - misundelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.