Ni uger uden motion og med elastikbukser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. september 2009

Honningblomst

Ja, i dag er det præcis ni uger siden at jeg blev opereret og jo altså også lige så lang tid siden jeg har dyrket motion...altså udover gåture.
Jeg har heldigvis ikke taget på og min mave bliver bare flottere og flottere for hver dag. Det vildeste er at jeg nu bare kan have alt tøj på uden man kan se den der bule på min mave. tror ikke andre tænker over det, men det er jo heller ikke for deres skyld.
Men altså...jeg har bestemt ikke fortrudt, kun at jeg ikke gjorde det meget før.
Dog skal jeg hive fat i mig selv for ikke at finde andre ting som der måske liiiige kunne rettes...gad vide om man ikke kan stoppe når man går igang...??-smiler
Nå, men bare lige en opdatering...4 uger endnu med de har klamme bukser på og så er jeg fri...hvis ikke jeg lige skal have justeret mine lår..må høre hvad Anna siger..
Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2009

Tina2

Det er dælme længe du skal ha dem på..... Jeg havde på i 7 uger, men det var jo så også kun lår...... Blir SKØNT at få dem af:-) Tro mig, du vil IKKE savne dem *gg*

Kender godt det der med at stoppe igen... Jeg har jo så kun fået fedtsuget lår, men skal bestemt også ha lavet babserne på et tidspunkt og så må vi se om der er mere der skal laves

Anmeld

3. september 2009

Honningblomst

Tina2 skriver:

Det er dælme længe du skal ha dem på..... Jeg havde på i 7 uger, men det var jo så også kun lår...... Blir SKØNT at få dem af:-) Tro mig, du vil IKKE savne dem *gg*

Kender godt det der med at stoppe igen... Jeg har jo så kun fået fedtsuget lår, men skal bestemt også ha lavet babserne på et tidspunkt og så må vi se om der er mere der skal laves

Hej søde Tina..

Ja, det er vildt lang tid jeg skal have dem på....faktisk anbefaler hun også meget lænegere end alle andre, men jeg tænker der er en grund og gør som hun siger.
Jeg tror måske jeg lige skal have justeret lidt når der er gået et halvt år. Hun ville i hvert fald lige se med sugningen på lår, da hun ikke ville tage for meget i første omgang. Men så skal jeg lige have trænet i 3 mdr. inden, så jeg rigtigt kan se resultatet.
men hold da op jeg er bare så glad for det...helt vildt. Hvornår vil du have lavet bryster?
KNus..

Anmeld

3. september 2009

Tina2

Eva skriver:

Hej søde Tina..

Ja, det er vildt lang tid jeg skal have dem på....faktisk anbefaler hun også meget lænegere end alle andre, men jeg tænker der er en grund og gør som hun siger.
Jeg tror måske jeg lige skal have justeret lidt når der er gået et halvt år. Hun ville i hvert fald lige se med sugningen på lår, da hun ikke ville tage for meget i første omgang. Men så skal jeg lige have trænet i 3 mdr. inden, så jeg rigtigt kan se resultatet.
men hold da op jeg er bare så glad for det...helt vildt. Hvornår vil du have lavet bryster?
KNus..

Aner det ikke, ikke lige nu i hvert fald, vil jo gerne ha en bebs mere på et tidspunkt  Så først engang derefter.....

Ja, der er da helt sikkert en god grund til at skulle gå med de bukser, ingen tvivl om det. Men godt du snart er ved vejs ende med dem

Jeg fik rettet lidt på det ene inderlår efter nogle mdr. Der var ligesom en lille bule, der var skulle væk, men det blev bare lavet i lokalbedøvelse (hvilket faktisk gjorde ondt, da jeg kunne mærke det når han kom ud til stregerne!!! Men det var overstået i løbet af 10 min og jeg er så glad for jeg fik det gjort  Får altid at vide jeg har nogle lækre, lange slanke stænger og jeg er virkelig også glad for dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.