Har fået en ubeskrivelig løst til at løbe...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. september 2009

lonemus

....ja, hvor underligt det end lyder, så har jeg faktisk en stor lyst til det nu!!

Jeg løbetrænede jo for 6 år siden, hvor jeg var nået min målvægt og vejede 66 kilo. Den gang fandt jeg det dog kedeligt og stoppede hurtigt igen og afløste det med noget cirkeltræning.

Men der er rigtig mange løbere her hvor vi bor - bor også tæt på skoven, hvor mange løber dagligt. Der er både en 5 km. - og og en 10 km. rute.
Så her de sidste par dage har jeg virkelig fået løst til at løbe igen....troede aldrig det skulle ske, men pga min overvægt vil jeg ikke gøre det, da jeg kan ødelægge mine knæ. Man må max. have en overvægt på 10 kilo, når man løber..ellers er det for hårdt ved knæ og led

Men det virker meget motiverende og se alle dem der drøner afsted, både morgen og aften. I stedet må jeg træne min aerobic, samt gå ture i skoven i stedet, det giver jo lige så godt - næsten da

Lone - som bare har fået lyst til motionen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2009

Honningblomst

Så må du da ud og gå stærkt...evt med stave, så du øger forbrændingen.

Jeg kan godt forstå du sukker efter at løbe...der er ikke noget bedre...den frihed man føler og så giver det jo en virkelig smuk krop.
Men det er da endnu en motivation, ikke-smiler

Knus Eva...som må løbe om præcis 4 uger...

Anmeld

1. september 2009

lonemus

Så må du da ud og gå stærkt...evt med stave, så du øger forbrændingen.

Jeg kan godt forstå du sukker efter at løbe...der er ikke noget bedre...den frihed man føler og så giver det jo en virkelig smuk krop.
Men det er da endnu en motivation, ikke-smiler

Knus Eva...som må løbe om præcis 4 uger...

Ja, jeg er osse begyndt at sætte tempoet op - det er svært og ikke gøre det, når andre løber derudad

Men jo, det er en dejlig motivationsfaktor - jeg har for øvrigt smidt 3 kilo mere
Og både løbetøjet og løbeskoene ligger klar

Er det pga maveop. du ikke må løbe endnu?

Lone

Anmeld

1. september 2009

Honningblomst

lonemus skriver:

Ja, jeg er osse begyndt at sætte tempoet op - det er svært og ikke gøre det, når andre løber derudad

Men jo, det er en dejlig motivationsfaktor - jeg har for øvrigt smidt 3 kilo mere
Og både løbetøjet og løbeskoene ligger klar

Er det pga maveop. du ikke må løbe endnu?

Lone

Ej, hvor er du sej..SÅDAN!!!
Men tror du ikke du må hvis du træner langsomt op...eller måske starter på et løbebånd, det belaster ikke knæ og led så voldsomt.

Ja, det er pga maven....arret kan blive trukket i så længe der ikke er gået 3 mdr. så jeg tør bare ikke endnu..men jeg glæder mig godt nok til at komme igang...

Knus..

Anmeld

1. september 2009

lonemus

Eva skriver:

Ej, hvor er du sej..SÅDAN!!!
Men tror du ikke du må hvis du træner langsomt op...eller måske starter på et løbebånd, det belaster ikke knæ og led så voldsomt.

Ja, det er pga maven....arret kan blive trukket i så længe der ikke er gået 3 mdr. så jeg tør bare ikke endnu..men jeg glæder mig godt nok til at komme igang...

Knus..

Tak

Det kan godt være jeg kan klare det, men jeg tør sgu ikke rigtig gøre det....vil helst ikke ødelægge mine knæ! Det er osse fint nok med gåturene, de hjælper osse. Men jeg glæder mig da, til jeg kan begynde at løbetræne igen - forhåbentlig til foråret

Anmeld

2. september 2009

Tina2

Sejt:-) Tillykke med vægttabet......

Ud at powerwalke med dig:-) Det giver næsten ligeså godt som løb og masser af sved på panden..... :-) Så kan du jo med tiden begynde at løbe lidt:-)

Held og lykke med det....

Anmeld

16. september 2009

lonemus

Tina2 skriver:

Sejt:-) Tillykke med vægttabet......

Ud at powerwalke med dig:-) Det giver næsten ligeså godt som løb og masser af sved på panden..... :-) Så kan du jo med tiden begynde at løbe lidt:-)

Held og lykke med det....

Tak

Jamen jeg har nu fået rigtig godt gang i at gå ture - faktisk dagligt
Og det kan tilmed ses på vægten

For første gang i mit liv oplever jeg motionen give mig andet end vægttab, men faktisk en enorm ro i sindet

Lone - som efterhånden mærker en afhængighed efter motion ,)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.