Erfaringer med flip-flap

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

729 visninger
2 svar
1 synes godt om
2. april 2015

BabyHL

hej mødre.

så kan jeg vist endelig springe ud. Jeg er gravid igen!! Og denne gang med TVILLINGER! Så vildt! Så nu skal vi jo have skiftet vores dejlige emmaljunga barnevogn ud med en tvillingevogn. De er jo hundedyre sådan nogle! Har kigget lidt på flip-flaps tvillingevogn, men den er næsten for billig til at det kan være sandt er der nogle af jer der har erfaringer med deres vogne?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2015

Spirrevip

BabyHL skriver:

hej mødre.

så kan jeg vist endelig springe ud. Jeg er gravid igen!! Og denne gang med TVILLINGER! Så vildt! Så nu skal vi jo have skiftet vores dejlige emmaljunga barnevogn ud med en tvillingevogn. De er jo hundedyre sådan nogle! Har kigget lidt på flip-flaps tvillingevogn, men den er næsten for billig til at det kan være sandt er der nogle af jer der har erfaringer med deres vogne?

Du får lige et tillykke 

Anmeld Citér

2. april 2015

misscgn

Jeg har ikke erfaringer med dem som sådan, men jeg har været derhjemme og kigge på deres tvillingebarnevogn, da jeg også selv venter tvillinger.

Den ser fin ud, er praktisk, god kvalitet og kan bruges i lang tid. Dog vil jeg sige at jeg personligt ikke synes det er særlig fedt at liftene er sådan nogle virkelig bløde nogle, der bare sættes direkte på klapvognsdelen.

Jeg har så kigget på en anden: http://sara-babyudstyr.dk/id/10369/twinny-sort.html som jeg tror mere på er bedre, men har ikke været ude og kigge på den endnu, da den model du ser på billedet er ny, og ikke er kommet i forretningerne, men kommer den 15 april, mener jeg hun sagde hende jeg mailede med.

Men hvorfor Flip-Flap's barnevogn er så billig, er fordi de får barnevognene direkte fra fabrikken, så man slipper for mellemleddet, og derved bliver den billigere. Det var det han fortalte mig, ham der viste mig barnevognen.

Håber du kan bruge mit svar til noget Og hjertelig tillykke med tvillingerne...!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.