2. JM besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. september 2009

MaleneGærup

I dag skal jeg til 2. jm besøg- glæder mig for det er altid spændende at høre hvordan det går. Alle siger at de syntes at jeg er blevet tyk. Jeg tror jeg har taget ca 6 kilo på, men jeg håber ikke at jeg kommer til at tage mere på en normalt, for det skal jo også af igen.

Malene 22+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2009

MaleneG

MaleneGærup skriver:

I dag skal jeg til 2. jm besøg- glæder mig for det er altid spændende at høre hvordan det går. Alle siger at de syntes at jeg er blevet tyk. Jeg tror jeg har taget ca 6 kilo på, men jeg håber ikke at jeg kommer til at tage mere på en normalt, for det skal jo også af igen.

Malene 22+3

Det var tidligt du skal til 2 JM besøg? Jeg skal først til 2 JM besøg når jeg er 28+2 ,

Anmeld

1. september 2009

SHERO

Spændende... :-) Er det meget? Tror jeg har taget omkring 3 kg på, men er også ofte til diætist for skulle helst ikke tage mere end 5 kg på... er i hvert fald planen, tror desværre bare ikke det lykkes... hehe

Glæder mig også til jeg skal til jm, men her er der også lang tid til, skal først d. 7 okt...  Men tiden løber jo af sted... heldigvis.. :-)

Tulle85 - 22+2

Anmeld

2. september 2009

MaleneGærup

Det gik godt og som det skal. Talte med hende om vægten og hun sagde at det er meget normalt at man tager mest på miderst i graviditeten, så at jeg har taget 6 kilo på er meget normalt......
Jeg skal afsted igen om en måned og der skal vi tale om amning.  Men jeg syntes nu at min JM er lidt underlig- hun sidder og gaber højlydt (ved godt det kan jo være at hun har haft vagt om natten, men så kunne hun da sige det) og så virkede hun som om hun ikke rigtig vidste hvad vi skulle tale om.
Det tog kun ca 20 min, hvor hun lige undersøgte min og vi hørte hjertelyd, så det var en rigtig beslutning at min kæreste ikke havde taget fri "bare" for det.

Malene: Det er åbenbart sådan man gør heroppe hos os, for der er ikke noget i vejn så det er ikke fordi de holder ekstra øje med mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.