Veer hele natten, men nu stilnet lidt af??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. april 2015

NGV

Hej alle sammen,

Jeg begyndte at have veer så småt kl. 21.00 igår aftes, i starten var der ikke rigtigt noget interval imellem, det flød lidt sammen. Men så kom de pludselig en time med 5-6 min i mellem og varede 2 min ca. Det begyndte så at blive 8 min i mellem og lidt mindre kraftig. Gik i seng, men har haft dem on off hele natten, kunne sove lidt. På et tidspunkt var de meget kraftige og gjorde rigtig ondt, og kunne fuldstændig genkende smerten. Det var omkring 3tiden i nat. Der kom 3 kraftige veer på denne måde med 10 min i mellem, men så begyndte de også at forsvinde lidt igen. Var oppe ved 4 tiden fordi jeg skulle på wc, og havde meget tynd mave (undskyld detaljerne!!). Vågnede igen halv 8. Stod op. En masse slimprop gik herefter. Det værker og gør ondt, men veerne er lidt uregelmæssige/gået i stå.

Er der andre der har prøvet dette hvor veerne er forsvundet igen? Var overbevist om at det var i nat vores dreng ville komme!!

ps jeg er 39+2

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2015

NGV

2. april 2015

April-baby

Havde os veer igår faktisk fra kl lidt over otte til imorges kl syv, herhjemme kom de meget forskud. Men det kom ik bag på mig at de gik i sig selv igen, er sket engang før :/

Anmeld Citér

2. april 2015

NGV

April-baby skriver:

Havde os veer igår faktisk fra kl lidt over otte til imorges kl syv, herhjemme kom de meget forskud. Men det kom ik bag på mig at de gik i sig selv igen, er sket engang før :/

Okay, surt det stilner af igen.

Jeg har ikke haft det før. Min JM siger at vehormonerne topper om natten mellem kl. 2-4, og at det kan ske at de går igang igen der

Anmeld Citér

2. april 2015

April-baby

Anemones mor skriver:

Okay, surt det stilner af igen.

Jeg har ikke haft det før. Min JM siger at vehormonerne topper om natten mellem kl. 2-4, og at det kan ske at de går igang igen der

Bare de snart vil komme igen, og så blive indtil hun er ude, kunne være rart (:

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.