What to do??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. september 2009

Henriette72

Hej Piger

Jeg er i dag 12+2 og har en tid til NF på mandag, men jeg synes ikk rigtig maven vokser som den skal... Den er ligesom blevet "flad" i stedet for rund som den var for en uge siden

Det skal siges at jeg sidste år oplevede en MA, som blev opdaget et par dage før min NF og der havde fostret været død i 3 uger. Jeg blev den gang afvist af Holbæk sygehus da jeg ringede og sagde at jeg var begyndt at bløde og at jeg havde mistet 12 uger forinden (SA i uge 6). Ja de havde altså ikk tid til at skanne mig og jeg måtte vente til næste dag. Det kunne jeg ikk, så jeg ringede til Slagelse sygehus,, der tog mig med det samme, og som så kunne konstatere at der ikk var liv.

Jeg har denne gang valgt at føde på Slagelse sygehus, men skal skannes på Holbæk da de ikk skanner i Slagelse. Jeg har lige ringet til Slagelse der henviser mig til Holbæk. Der får jeg så af vide at svanger ambulatoriet har telefontid man, ons, og fre så de kan desværre ikke stille mig i gennem endnu en gang bliver jeg afvist på Holbæk....

Hvad skal jeg gøre?? Slå koldt vand i blodet og vente til på mandag eller hva?

Undskyld det blev lidt langt, men er helt forvirret....

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2009

BabyTosset

Jeg har desværre ingen gode råd, da jeg ikke selv har stået i den situation.. Men håber da at alt går i orden  I øvrigt, hvad er en MA?

Knus Pia 12+4

Anmeld

4. september 2009

MaleneG

Umiddelbart tror jeg du skal tage det helt roligt, hvis du ikke oplever nogen smerter, blødninger mm.
Det er jo helt normalt man er flad i starten, da den lille ikke er mere end 5 cm på det tidspunkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.