skamfølelse :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

951 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. april 2015

Anonym trådstarter

Kære baby.dk

Jeg skriver, fordi jeg er dybt frustreret. Jeg ammer min datter, og mens hun dier, så kilder det i mit underliv. Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal forholde mig til det og jeg skammer mig så meget over det at jeg ikke kan snakke med nogen om det, ikke engang min mand  

Jeg tænder jo ikke på min datter? Det her givet mig helt lyst til at stoppe amningen  

Please hjælp mig, hvad kan jeg gøre? Er det dybt unormalt? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2015

Anonym

Det er helt normal og det skal du ikke skamme dig over. Og det sker for rigtig mange som ammer.

Anmeld Citér

1. april 2015

MysteriousAngel

Anonym skriver:

Kære baby.dk

Jeg skriver, fordi jeg er dybt frustreret. Jeg ammer min datter, og mens hun dier, så kilder det i mit underliv. Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal forholde mig til det og jeg skammer mig så meget over det at jeg ikke kan snakke med nogen om det, ikke engang min mand  

Jeg tænder jo ikke på min datter? Det her givet mig helt lyst til at stoppe amningen  

Please hjælp mig, hvad kan jeg gøre? Er det dybt unormalt? 

Bare rolig. Det er ikke unormalt. Ej heller mærkeligt. Selvfølgelig sker det. 

Det er så tabubelagt at man ikke åbent kan tale om det men det er det altså ikke

Anmeld Citér

2. april 2015

Roselil

Profilbillede for Roselil

Det har jeg også oplevet flere gange, men jeg føler jo intet seksuelt, blot en irriterende kildren der faktisk slet ikke er rar når det ikke sker under sex. Læste, for mange år siden i "kvinde kend din krop" 70'er udgaven, at nogle kvinder ligefrem kan få orgasmer under amning..

Anmeld Citér

2. april 2015

charthys

det skal det gøre, så tag det roligt. det er tegn på at kroppen trækker sig sammen til før graviditet, så glæd dig over det i stedet

Anmeld Citér

2. april 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Livmoderen trækker sig sammen under amning, ligesom den også gør under en orgasme - derfor kan der kommer nogen sære fornemmelser når man ammer ro på, der er intet galt med dig 

Anmeld Citér

3. april 2015

Anonym

Det er hormonerne der gør det helt normalt og er med til at trække livmoderen sammen og skete også for mig de første pr gange min datter tog rigtigt fat efter fødslen og efter startvanskligheder på 5 uger men kan godt forstå du undre dig hvis du ikke havde læst det kunne ske før ammestart 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.