Så starter vi..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

988 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. september 2009

MetteT

Ja i dag er så Kathrines første dag i dagplejen..
Når hun vågner fra sin formiddagslur går vi derhen..
I dag er jeg derhenne sammen med hende i en times tid, for at hun lige kan lære det lidt at kende inden det går rigtigt løs...
Jeg er godt nok ved at være spændt,(mest på i morgen, hvor hun ska være der selv) men helt sikkert at det blir værre for moaren end for Tutten... Hun er simpelthen så dejlig nem at afleverer til andre, så det ska nok gå...
Men alligevel....... Min LILLE pige og de STORE drenge...
De er jo over 2 allesammen og kan snakke, gå, løbe, spise selv og min bette tøs på 8½ måned kan ligge på maven og bakkebagud... Hmm...  

Nå ville vist egentlig ikke så meget andet at lige fortælle det...

Knus Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2009

Ni-ko-li-ne

MetteT skriver:

Ja i dag er så Kathrines første dag i dagplejen..
Når hun vågner fra sin formiddagslur går vi derhen..
I dag er jeg derhenne sammen med hende i en times tid, for at hun lige kan lære det lidt at kende inden det går rigtigt løs...
Jeg er godt nok ved at være spændt,(mest på i morgen, hvor hun ska være der selv) men helt sikkert at det blir værre for moaren end for Tutten... Hun er simpelthen så dejlig nem at afleverer til andre, så det ska nok gå...
Men alligevel....... Min LILLE pige og de STORE drenge...
De er jo over 2 allesammen og kan snakke, gå, løbe, spise selv og min bette tøs på 8½ måned kan ligge på maven og bakkebagud... Hmm...  

Nå ville vist egentlig ikke så meget andet at lige fortælle det...

Knus Mette

åhhhhhhhhhhhhhhh vi er i samme båd!!!

Nikoline er 9 mdr her d 4 sep..... hun kan næsten kravle men kun bagud og sige hov... ja og det med at spise selv træner vi men der går lige lidt...

vi skal også i dp en times tid idag, og farmand kommer også med...

Anmeld

1. september 2009

MetteT

ka-ri-na skriver:

åhhhhhhhhhhhhhhh vi er i samme båd!!!

Nikoline er 9 mdr her d 4 sep..... hun kan næsten kravle men kun bagud og sige hov... ja og det med at spise selv træner vi men der går lige lidt...

vi skal også i dp en times tid idag, og farmand kommer også med...

Held og lykke med det søde... Det blir spændende...
Ska vi lige aftale vi hver især gir en tilbage melding når vi kommer hjem?

Knus Mette

Anmeld

1. september 2009

Diana...

Ihh hun er så stor. Hun skal nok sætte de store drenge på plads hun er jo en bestemt lille prinsesse   

Glæder mig til at høre om dagen.

Kæmpe kram

Anmeld

1. september 2009

Honningblomst

Mette og Karina...held og lykke til jer begge...det er et stort skridt, at aflevere de små pus, det første skridt af mange på vejen gennem barndomme...dagpleje, børnehave, skole, gymnasie og så er de pludselig væk igen.
Men held og lykke...det skal nok blive godt...
Knus Eva.

Anmeld

1. september 2009

MetteT

Diana... skriver:

Ihh hun er så stor. Hun skal nok sætte de store drenge på plads hun er jo en bestemt lille prinsesse   

Glæder mig til at høre om dagen.

Kæmpe kram

Ja det ska hun sgu egentlig nok... Da vi var at besøge hende, sagde dagplejemoren at hun nok sku passe ind.. Hun råbte lidt højt den dag (også den dag ) Og var generel lidt vild... hehe.. Vildbasse altså..

Anmeld

1. september 2009

MetteT

Eva skriver:

Mette og Karina...held og lykke til jer begge...det er et stort skridt, at aflevere de små pus, det første skridt af mange på vejen gennem barndomme...dagpleje, børnehave, skole, gymnasie og så er de pludselig væk igen.
Men held og lykke...det skal nok blive godt...
Knus Eva.

Tak ska du ha... Er jeg også helt sikker på det blir.. Hun kommer da til at nyde at der sker lidt mere end herhjemme...

Knus Mette

Anmeld

1. september 2009

Honningblomst

MetteT skriver:

Tak ska du ha... Er jeg også helt sikker på det blir.. Hun kommer da til at nyde at der sker lidt mere end herhjemme...

Knus Mette

Det vil jeg håbe at hun gør-smiler- børn er jo så forskellige og det samme er dagplejere og bare du husker at det er mor der har ret og ved bedst, når det handler om barnet, så kan det kun blive godt-smiler
Knus..

Anmeld

1. september 2009

MetteT

Eva skriver:

Det vil jeg håbe at hun gør-smiler- børn er jo så forskellige og det samme er dagplejere og bare du husker at det er mor der har ret og ved bedst, når det handler om barnet, så kan det kun blive godt-smiler
Knus..

Tak for rådet, det vil jeg helt sikkert huske på..

Knus Mette, som syns Kathrine snart ska vågne, så mor kan få overstået første dag..

Anmeld

1. september 2009

Vingummien

Årh sådan havde jeg det også, Emil var den mindste der skulle starte der og alle de andre kan gå osv. Var helt over bevist om han han vil blive jogget ned og ikke nok med det så mente pædagogerne også selv at de lige skulle vænne sig til at der kom en de skulle passe på

Den første dag vi var derover var jeg der jo, han blev kørt ind i af en gåvogn, en der joggede på ham og en der tabte et stykke legetøj i hovedet på ham

Og tror simpelhen det var fordi jeg selv sad der at de ikke lige holdte så meget øje med det, fordi de nok regner med  at når man sidder der så siger man selv fra, det gjorde jeg så også

Nu er der så 2 andre små,og jeg tænkte jubiii nogle på hans plan som han rigtig kan tumle med.

men dumme mig. Når Emil kommer der over får de 2 andre små elevator blikket og en pige der er snart 3 får en ordentlig krammer og en dreng på 2 får samme tur. Emil trives bedst med de større børn derover og de er helt vilde med ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.