Der blev vi godt og grundigt snydt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.941 visninger
9 svar
8 synes godt om
31. marts 2015

Anitta J

Igår morges gik min slimprop og i løbet af dagen fik jeg tegnblødning og mange kraftige mens smerter som tog til. Vi kom til tjek på fødegangen hvor jeg blev undersøgt og jeg var 4 cm åben og næsten udslættet livmoderhalskræft hun spurgte om hun skulle lave hindeløsning men vi takkede nej da faren lige er startet nyt job for 3 uger siden og hvis vi kunne trække den til i dag hvor han går på ferie ville det jo være perfekt. 

Vi kørte fra fødegangen kl 21 og allerede der begyndte veerne at komme, jeg målte med en app fra kl 23 til 01:00 fordi jeg synes de kom forholdsvis ofte, der var mellem 3-5 minutter imellem og de varede ca 1 - 1 1/2 minut. 

Kl 01:15 gik jeg i seng men vågnede allerede ved 02:30 tiden pga veer der virkelig bed til (de andre kunne jeg falde i søvn for) de var blevet kraftigere men tiden imellem dem svingede fra alt mellem 3-8 minutter, kl 04 vælger jeg at ringe til Fg og forhører mig da de ville have jeg ringede ved mindste ændring pga første fødsel tog under 4 timer. 

Bliver undersøgt ved 5 tiden til morgen kun 4-5 cm åben- det var nedtur og hvad værre er så er det hele bare gået fuldstændig i stå så jeg er sendt hjem indtil der igen er 5 minutter imellem hver ve! 

Nu sidder jeg her og ærger mig noget så forfærdeligt meget over at vi ikke tog imod tilbudet om hindeløsningen igår! 

Nogen der har et godt råd til at få gang i veerne igen? Jeg er ved at være pænt utålmodig og skuffet over at det hele bare er gået i stå!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2015

Anitta J

Slet ingen der har et godt råd til at få gang i veerne igen, det her murren kommer jeg ikke langt med?

Anmeld Citér

31. marts 2015

Englehår

Profilbillede for Englehår

Ingen gode råd herfra, men et held og lykke skal du da have med på vejen :) 

Anmeld Citér

31. marts 2015

Anitta J

AnjaHM skriver:

Ingen gode råd herfra, men et held og lykke skal du da have med på vejen :) 

Mange tak��

Anmeld Citér

31. marts 2015

Alexander&Lærke

Gå en lang tur. Da jeg mærkede kræftige plukveer og murren med min førstefødte søn. Gik vi en mega lang tur , tros jeg næsten ikke kunne gå pga vand i ben, fødder og krop. Men det satte det først i bero og dernæst i fuld skub han kom 1 døgn senere med  raket fart... 3,5 time.. 

Anmeld Citér

31. marts 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

En lang tur eller sex med manden

Anmeld Citér

31. marts 2015

Maj&Baby

Jeg har desværre ingen gode råd, prøvede selv både en lang gåtur og sex, men alligevel gik der fem dage før der skete noget igen, min Jordemoder mente ellers jeg ville komme igen samme dag, da veerne bare lige skulle blive lidt kraftigere, men først fem dage senere kom der skub i det 

håber det får hurtigere for dig, det er ulideligt at vente 

Anmeld Citér

31. marts 2015

Anitta J

Jeg gik Svendborgs gader tynde i morges da jeg blev sendt hjem, det fik lidt gang i dem, men de stoppede da jeg kom hjem og slappede af. 

Nu har jeg gået og gjort hele huset rent hele eftermiddagen og bare holdt mig i gang, med eneste resultat at jeg bare har fået lidt murren igen:/ 

må få afprøvet jeres råd

Anmeld Citér

8. april 2015

MajaMu

Man får altid af vide det er gå-ture, rengøring osv. som kan sætte fødslen igang, men det er desværre skrøner. Afslapning og tryghed stimulere de hormoner som giver veer. Formentlig derfor du gik i stå da du kom på fødegangen, og ikke er kommet igang igen efter du er kommet hjem da du har været aktiv. 

Smid benene op og slap af. Krydser fingre for du kommer hurtigt igang igen 

Anmeld Citér

8. april 2015

Anitta J

Tak for alle jeres råd�� 

hun blev født næste nat♥️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.