Jæps!! Så er Emily syg igen..Grrrrrr!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. marts 2008

Marco2

Ja, så er hun syg IGEN!!!! Pis og lort #€%&?§$ Hun er røvsnottet og har fået øjenbetændelse...... Så hun vil ikke sove andet end på brystet af mig. Vil ikke indtage fast føde. Vågner 6 milliarder gange om natten og behøver jeg sige det, men vil heller ikke sove til middag ude i barnevognen. Så jeg er røv hamrende træt, har ondt i hovedet, ligner lårt, huset ligner lårt og er bare så træt af det hele. Hun er billigt til salg, men hvem vil ha' en pylret, betændt baby???? Har lige lidt arbejde der skal laves og så bliver compen slukket, så jeg kan slappe bare lidt af inden mareridtet starter. Heldigvis har jeg en super sød kæreste, som i øjeblikket kæmper en kamp for at få hende i seng (åndsvage sommertid). Han lavede også super lækker aftensmad og har smidt hende i nattøjet, så jeg kunne få bare nogle få minutter for mig selv. Nå, men jeg har lige et spørgsmål... Hvordan laver man vælling til brug i sutteflaske?? AG - TRAAAAAATTTTTT

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2008

Astrid P

Hej AG.
FÅRK, hvor irriterende med endnu mere sygdom!
Her er vores vællingopskrift:

Kog 2 dl vand med 2 tsk. majs-eller rismel
Når det har kogt et par minutter lader du det køle til drikketemperatur. Herefter blander du MME-pulver i blandingen, svarende til 2 dl mælk. Voila!

Jeg håber hun bliver frisk igen snart, men ellers må du sige til, for hvis hun er billigt til salg kunne jeg godt finde på at slå til - betændt eller ej. Hun er jo altså en lækker lille unge...

KH Astrid

Anmeld

31. marts 2008

Ny mor

Æv, noget lort...jeg kan godt forstå hvis du er træt og har sat hende til salg :P

Vællingen laver du bare som ellers - måske lidt tyndere (spæd op med mme eller mælk). Jeg klippede bare hullet i sutteflasken stort, så det kunne komme ud tykt ;)

GOD BEDRING EMILY!!!!!

kh Birgitte (hvis unger begge sover nu...jubiii...og har puteren for sig selv, da manden ikke er hjemme)

Anmeld

31. marts 2008

Rasmine

Sikke noget lort!
Vælling fra kasse bruger vi.
Med banan/pære smag vist.
Det er 10 gange nemmere.

Go bedring
Mette

Anmeld

31. marts 2008

ivfmarie

øou nøv da.... Det er sgu da bare så træls at hun knap nok når over det ene angreb før det næste kommer :'( Mon hun ku tænke sig en kartoffelflaske? I så fald er opskriften her: en klat kartoffelmos - ca 50-75 gr ca 150 ml mme Varm mosen i en skål der kan blendes i, tilsæt færdigblandet mme og blend. Hvis vællingen virker for tyk, så tilsæt mere mme. Lav hullet i flasken lidt større. God bedring, og god "nattekamp" (H) Marie

Anmeld

31. marts 2008

Loggidut

hov hov marco...det her emne høre under dem kategori der hedder køb og salg, sådan noget vil vi ikke have i grupperne...låååål...aj hvor er det bare træls, men måske er hendes imunforsvar bare ikke så godt?
jeg håber virkelig snart i er oppe mpå benene igen...og thums up for din mand...kys ham og ros ham...sådan nogen hænger ikke på træer...ihvertfald ikke hos mig i de her dage...hmmmm>(

Anmeld

1. april 2008

Tynen

GOD BEDRING MED HENDE!! - Kender turen! Den er nitte! :)
Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.