Ja nu må det altså gerne snart være. Jeg har i den sidste tid gjort en dyd ud af at være tålmodig og tænke at selvfølgelig kan jeg da godt vente til termin med at se min lille skat. Men nu er jeg altså ved at være lidt utålmodig.
Jeg har i nat haft enormt ondt i maven og den har været helt hård. Men det har ikke været deciderede sammentrækninger. Jeg har stadig menstruationslignende smerter nederst i maven, som bevæger sig opad. Men det er ikke noget der kommer pludseligt og forskrækker sådan som jeg forestiller mig veer er.
Jeg har sådan lidt på fornemmelsen at det sker på fredag, for der er min mand nemlig ikke hjemme, men helt i Frederikshavn med sit arbejde hvor de skal se krigsskibe. Så det kunne da lige ligne at hun bestemmer sig for at komme lige når han ikke er hjemme. Men nu må vi selvfølgelig se.
Jeg er også lidt i tvivl om, om min slimprop er gået. Der har været tykt hvidt udflåd i mit trusseindlæg her gennem den seneste tid. Jeg har fået at vide, at man ikke er i tvivl når den går. Men kan den gå sådan lidt af gangen? Det mener jegmin JM har sagt.
Men nu vil jeg ihvertfald bare rigtig gerne holde min lille skattepige i armene og se hvad det er jeg har lidt sådan for at opnå. Jeg glæder mig så meget og håber det sker snart.
Knus fra Jannie 38+6, som nu også er ved at være temmelig utålmodig
Anmeld