Nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

573 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. september 2009

Jannie Thorup

Ja nu må det altså gerne snart være.  Jeg har i den sidste tid gjort en dyd ud af at være tålmodig og  tænke at selvfølgelig kan jeg da godt vente til termin med at se min lille skat. Men nu er jeg altså ved at være lidt utålmodig.

Jeg har i nat haft enormt ondt i maven og den har været helt hård. Men det har ikke været deciderede sammentrækninger. Jeg har stadig menstruationslignende smerter nederst i maven, som bevæger sig opad. Men det er ikke noget der kommer pludseligt og forskrækker sådan som jeg forestiller mig veer er.

Jeg har sådan lidt på fornemmelsen at det sker på fredag, for der er min mand nemlig ikke hjemme, men helt i Frederikshavn med sit arbejde hvor de skal se krigsskibe. Så det kunne da lige ligne at hun bestemmer sig for at komme lige når han ikke er hjemme. Men nu må vi selvfølgelig se.

Jeg er også lidt i tvivl om, om min slimprop er gået. Der har været tykt hvidt udflåd i mit trusseindlæg her gennem den seneste tid. Jeg har fået at vide, at man ikke er i tvivl når den går. Men kan den gå sådan lidt af gangen? Det mener jegmin JM har sagt.

Men nu vil jeg ihvertfald bare rigtig gerne holde min lille skattepige i armene og se hvad det er jeg har lidt sådan for at opnå. Jeg glæder mig så meget og håber det sker snart.

Knus fra Jannie 38+6, som nu også er ved at være temmelig utålmodig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2009

H+S Skjolgborg.

ÅÅÅÅÅÅ jeg håber da hun så snart ville komme ud til dig..
Xxxxx alt jeg kan få der snart sker nået.
Mvh Henriette 24+0

Anmeld

1. september 2009

Jannie Thorup

Tak for det. Så må vi jo bare håbe at det hjælper.

Hvis der var noget at gøre for at sætte gang i fødslen, så gjorde jeg det, det kan jeg love dig. Men jeg tror ikke rigtig på, at der er noget der virker.

Anmeld

1. september 2009

H+S Skjolgborg.

Jannie Thorup skriver:

Ja nu må det altså gerne snart være.  Jeg har i den sidste tid gjort en dyd ud af at være tålmodig og  tænke at selvfølgelig kan jeg da godt vente til termin med at se min lille skat. Men nu er jeg altså ved at være lidt utålmodig.

Jeg har i nat haft enormt ondt i maven og den har været helt hård. Men det har ikke været deciderede sammentrækninger. Jeg har stadig menstruationslignende smerter nederst i maven, som bevæger sig opad. Men det er ikke noget der kommer pludseligt og forskrækker sådan som jeg forestiller mig veer er.

Jeg har sådan lidt på fornemmelsen at det sker på fredag, for der er min mand nemlig ikke hjemme, men helt i Frederikshavn med sit arbejde hvor de skal se krigsskibe. Så det kunne da lige ligne at hun bestemmer sig for at komme lige når han ikke er hjemme. Men nu må vi selvfølgelig se.

Jeg er også lidt i tvivl om, om min slimprop er gået. Der har været tykt hvidt udflåd i mit trusseindlæg her gennem den seneste tid. Jeg har fået at vide, at man ikke er i tvivl når den går. Men kan den gå sådan lidt af gangen? Det mener jegmin JM har sagt.

Men nu vil jeg ihvertfald bare rigtig gerne holde min lille skattepige i armene og se hvad det er jeg har lidt sådan for at opnå. Jeg glæder mig så meget og håber det sker snart.

P,s glemt lige af skirve ja slimproppen kan godt gå over en uge eller 2... jeg opdaget kun mega udflåd også med et gik vande med minsøn..med min datter opdaget jeg inbgen ting anden den dag jeg føde blød af pokker til derefter veer mange timer efter.

Ikke alle opdaget den går..
Nogle har plætblødningen samtid med.

Håber hun snart kommer ud.
Mvh Henriette 24+0

Anmeld

1. september 2009

Misjelle

Jannie Thorup skriver:

Uha kan godt huske hvordan det var . jeg fødte 39+0 og havde haft sådan menstruations smerter i dagene op til. Veerne behøver ikke komme pludseligt, hos mig varmede de langsomt op for så at blive kraftigere og kraftigere. Uden at være ekspert på området, så tror jeg ikke det er din slimprop der er gået, havde selv en del udflåd inden som du beskriver, og var ikke i tvivl da slimproppen gik .

for at hun snart kommer ud til dig .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.