Min kæreste og jeg har talt om her til aften hvornår jeg mon er helt færdig med at amme. Ved selvfølgelig godt, at ingen her kan sætte dato på og at alle børn er forskellige.
Vi har været igang med at give grød om formiddagen i en måneds tid nu. Og går snart i gang med at give grønssagsmos til aften.
Min SP siger, at mos og grød endnu ikke må erstatte et helt måltid.
Hvornår må det det? Og hvornår stoppede andre i med at amme? Og her tænker jeg ikke på en aften/nat amning. Men hvornår i stoppede i løbet af dagen.
Det skal lige siges, at min datter ikke vil tage hverken sut eller sutteflaske. På trods af ihærdig træning dagligt. Så hun er meget afhængig af mig. Det er jeg nu også af hende 
Men indimellem kunne det da være rart bare lige at kunne besøge en veninde i et par timer for eksempel uden at skulle pakke barnevogn, puslegrej, lift osv osv... Og at man rent faktisk kunne fokusere på veninden et øjeblik.. 
Jeg føler ihvertfald indimellem, at jeg forsømmer mine veninder. Og når jeg ser dem, er jeg ikke "til stede", fordi jeg har fokus på min datter. Det er ikke fordi veninderne har beklaget sig - det er bare noget, jeg selv tænker over.
Anmeld
Citér