At tage skridtet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

773 visninger
7 svar
13 synes godt om
30. marts 2015

Anonym trådstarter

Jeg vejer for meget.. Alt for meget.. Jeg mangler stadig 8 kg fra min graviditet, og de 20-30 kg der var inden. 

Jeg har ellers altid levet sundt og aktivt, men faldt virkelig i et hul jeg ikke kan komme op af.

jeg vil så gerne melde mig i fitness, især loop, men jeg tør simpelthen ikke. Jeg er så bange for at få en dårlig oplevelse ud af det. Bange for at blive kigget på og grinet af. Være den nye i herre dårlig form, som skulle være kommet mange kg før. 

Er der nogen som har stået i min situation, som har overvundet frygten? Alle gode råd er velkomne!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2015

jenny4

Anonym skriver:

Jeg vejer for meget.. Alt for meget.. Jeg mangler stadig 8 kg fra min graviditet, og de 20-30 kg der var inden. 

Jeg har ellers altid levet sundt og aktivt, men faldt virkelig i et hul jeg ikke kan komme op af.

jeg vil så gerne melde mig i fitness, især loop, men jeg tør simpelthen ikke. Jeg er så bange for at få en dårlig oplevelse ud af det. Bange for at blive kigget på og grinet af. Være den nye i herre dårlig form, som skulle være kommet mange kg før. 

Er der nogen som har stået i min situation, som har overvundet frygten? Alle gode råd er velkomne!

Jeg tror ikke der er nogen der vil kigge skævt til dig for at komme "for sent" - bare det at du gør det og kommer igang er jo så flot. Tænk på hvor sej du er, at du sådan tager ansvar for at gøre noget ved en situation du ikke er tilfreds med!

Hvis du trænger til at komme lidt op på beatet inden du starter til loop kan jeg varmt anbefale at få nogle timer hos en privat træner.

Pøj pøj med projektet!

Anmeld Citér

30. marts 2015

Joan ( Smallie )

Jep der stod jeg for 2 år siden og nu har jeg tabt 30 kg mit eneste råd til dig er at starte med at veje din mad og kigge på madlog og så tage i loop når du er godt igang med at tabe dig.

Jeg har tabt mig kun ved at ændre min kost og jeg holdt en pause på 1 år efter de første 15 kg for at huden kunne følge med ind og så tog jeg de sidste 15 kg senere.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

30. marts 2015

Frk.S

Jeg har ikke selv prøvet det. Men jeg kan da sige, at personligt griner jeg da ikke af folk der "burde være startet før". Det er da bare mega fedt at du så går i gang med at gøre noget ved det.

Jeg gik til boksetræning med en fyr der var STOR, som i virkelig STOR og han gav den så meget gas han kunne og kom troligt hver gang. Det var sgu sejt og det var lige før man kunne se han blev mindre gang for gang... 

Ud over det vil jeg sige at rigtig mange steder tilbyder en prøvetime, så kan du se om det er noget for dig inden du melder dig ind. 

DO IT! 

Anmeld Citér

30. marts 2015

Frk.S

Joan ( Smallie ) skriver:

Jep der stod jeg for 2 år siden og nu har jeg tabt 30 kg mit eneste råd til dig er at starte med at veje din mad og kigge på madlog og så tage i loop når du er godt igang med at tabe dig.

Jeg har tabt mig kun ved at ændre min kost og jeg holdt en pause på 1 år efter de første 15 kg for at huden kunne følge med ind og så tog jeg de sidste 15 kg senere.

JA, seriøst - hvor er du sej!

Anmeld Citér

30. marts 2015

Joan ( Smallie )

Frk.S skriver:

JA, seriøst - hvor er du sej!

Tak skal du have.

Det er det bedste jeg har gjort for mig selv.

Anmeld Citér

31. marts 2015

Maja_4000

Jeg meldte mig ind i Loop for to uger siden.. Ny ved jeg ikke hvor du bor, men her i byen er det MEGET blandet hvem der er der.. De tidspunkter jeg kommer der, er det mest pensionister

Det er bare at komme afsted

Kan også anbefale at veje din mad. Så får du en fornemmelse af, hvor meget du egentlig spiser.. Jeg har brugt lifesum

Anmeld Citér

31. marts 2015

Babilooo

Det her har jeg set virke i forhold til at tage skridtet..

lav en liste over hvad det vil koste dig ikke at få gjort noget ved det og få trænet... De værste konsekvenser for dig og omgivelserne.

lav så en liste over det det vil give dig at gå i gang .. Hvad du vil kunne sige til dig selv osv.

Til sidst prøv at forestille dig det værste der kan ske hvis du møder op i træningscentret utrænet. 

Hvad vægter så mest: det du kan få ud af at træne og det du kan undgå kontra fx. at 3 kigger på dig

Et andet billede på at andre kigger kunne f. eks være : de kigger på mig fordi de synes jeg er sej og gør noget ved det. Hvis jeg ser en der er stor som træner tænker jeg: super de gør noget ved det- hvor sejt.

Go for it

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.