Babyalarm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

822 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. marts 2015

Joelsa

Hej 

Jeg er nu gravid i uge 29 og er begyndt at tænke på hvilken babyalarm jeg skal købe. 

Har hørt godt om Neonate og Supernova, men er i tvivl hvilken jeg skal vælge. 

Hvilken anbefaler i? 

Tak på forhånd.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2015

(august)

Vi har været rigtig glade for supernova, den grå som kan hænge på overlædderet. Dog skal man være opmærksom på at de ved MEGET brug kun har god batteri leve tid i ca 2,5år. Vi har måttet købe et nyt sæt til hvert barn. 

Hvis man lige bruger tid på at indstille frekvensen til en ikke forud bestemt fra supernova, de står normalt på A, vi har valgt B så går de ikke i hinanden hvis ikke der er samme frekvens. 

Anmeld Citér

30. marts 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Vi har neonate og det er en god alarm 

Men har dog oplevet at min alarm er gået over 2 veninders alarmer som osse har neonate selv om den ikke stod på samme sekvens. 

Men ved ikke om det evt bare er en fejl i min alarm 

Anmeld Citér

30. marts 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Joelsa skriver:

Hej 

Jeg er nu gravid i uge 29 og er begyndt at tænke på hvilken babyalarm jeg skal købe. 

Hvilken anbefaler i? 

Tak på forhånd.. 

Jeg har ingen af de nævnte, men jeg er rigtig glad for Ikea's baby alarm. Synes det er rigtig rart at den lukker andet støg ude, så man ikke skal sidde og høre på alt hvad der sker udenfor mens baby sover, men man sagtens kan høre når baby vågner/græder

Anmeld Citér

30. marts 2015

modesty

(august) skriver:

Vi har været rigtig glade for supernova, den grå som kan hænge på overlædderet. Dog skal man være opmærksom på at de ved MEGET brug kun har god batteri leve tid i ca 2,5år. Vi har måttet købe et nyt sæt til hvert barn. 

Hvis man lige bruger tid på at indstille frekvensen til en ikke forud bestemt fra supernova, de står normalt på A, vi har valgt B så går de ikke i hinanden hvis ikke der er samme frekvens. 

Jeg havde Neonate og var meget tilfreds. Den overlevede ovenikøbet en tur i en kop varm the. 

Anmeld Citér

30. marts 2015

Bak

Joelsa skriver:

Hej 

Hvilken anbefaler i? 

Tak på forhånd.. 

Vi har været rigtigt glade for Neonate. Den er virkelig lille og handy! Men den kan ikke klare for mange ture på gulvet...

Anmeld Citér

30. marts 2015

Mom2

Joelsa skriver:

Hej 

Hvilken anbefaler i? 

Tak på forhånd.. 

Uden tvivl Neonate! De er alle pengene værd, vil ALDRIG vælge Nova alarm igen..

Anmeld Citér

30. marts 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Vi har supernov og er godt tilfredse. Man hører den mindste lyd

Anmeld Citér

31. marts 2015

Cassiopeia

Jeg vil stærkt fraråde SuperNova, der er ikke andet end problemer og batterier, som skal skiftes hvert halve år. Det er noget værre skrammel. Jeg har hørt om mange der har været utilfredse med den, du kan prøve at google om den.

Neonate kender jeg ikke. Jeg har efter flere uheldige forsøg med supernova købt en Nabby som man bruger over sin smartphone, den er vi rigtig glade for også fylder den næsten ingenting 

Anmeld Citér

31. marts 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Joelsa skriver:

Hej 

Hvilken anbefaler i? 

Tak på forhånd.. 

Vi har en PrimaNova og den er vi rigtig glad for, fordi den er så simpel... selv vores 6 årige kan finde u af den...

OBS! Murene kan stjæle noget af signalet! Vores alarm har en rækkevidde på 450 m og vi troede det var nok når vi bor på 1. sal, men den skal stå i køkkenet for at signalet kan nå...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.