Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har os en masse kort jeg gerne vil bytte med
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Slet ingen som vil bytte?
Jo jeg vil gerne bytte kort med dig
emschen09 skriver: Slet ingen som vil bytte?
vil gerne bytte, samler ind til 2 bøger hvilken mangler du ?
Carina:-) skriver: Vi har de her
Vi har de her
Vil også gerne bytte samler ind til 2 bøger, men hvilke mangler du ?
Olaf skriver: Vil også gerne bytte samler ind til 2 bøger, men hvilke mangler du ?
Jeg vender lige tilbage når lidt senere med hvilke vi mangler og hvilke vi kan bytte med -Har 2 rollinger der samler :)
Vi mangler følgende kort:
2,4,6,29,30,34,57,85,87,88,117,118.
Hvilke kort mangler i?
Carina:-) skriver: Jeg er int i nummer- 36-37-38-45-46-47-74-82-83-84 og 91 :) Har lagt et billede ind af dem vi har ,så håber der er nogen du kan bruge :)
Jeg er int i
nummer- 36-37-38-45-46-47-74-82-83-84 og 91 :)
Har lagt et billede ind af dem vi har ,så håber der er nogen du kan bruge :)
Mangler du stadig de nævnte kort?
emschen09 skriver: Mangler du stadig de nævnte kort?
Ja venter lige på nogle kort som jeg håber kommer på mandag så vender lige tilbage for kommer de ikke så mangler vi mange :)
Carina:-) skriver: Ja venter lige på nogle kort som jeg håber kommer på mandag så vender lige tilbage for kommer de ikke så mangler vi mange :)
Bare i orden
emschen09 skriver: Hej Vi samler på kortene og er interesseret i at finde andre som også samler på dem, så man hen af vejen kan få hele bogen fyldt op. Vi betaler gerne porto for at få tilsendt kort, og vi modtager også gerne en portokode, så vi kan sende de kort afsted som vi har ekstra af.
Hej
Vi samler på kortene og er interesseret i at finde andre som også samler på dem, så man hen af vejen kan få hele bogen fyldt op.
Vi betaler gerne porto for at få tilsendt kort, og vi modtager også gerne en portokode, så vi kan sende de kort afsted som vi har ekstra af.
Jeg samler
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128