namaha skriver:
Hej Alle
Vi er så småt på plads med alt børnetøjet til vores lille Pige. Jeg har derfor lavet en liste over hvad vi har og tænker om der er nogen som vil komme med bud på om der er noget vi mangler? 
Str 50
3 kortærmet body
2 Langærmet body
4 Sparke/natdragter
2 par bukser
Str 56
7 Langærmet bodyer
15 Kortærmet bodyer
7 sparke/Natdragter
3 par Bukser
2 Bluser
Str 62
10 Langærmet body
15 kortærmet body
9 Sparkre/natdragter
13 par Busker
9 Bluser
3 Kjoler
Str 68
12 Langærmet bodyer
13 Kortærmet bodyer
2 sparke/Natdragt
7 par bukser
13 Bluser
2 Kjoler
Str 74
4 Langærmet bodyer
10 Kortærmet bodyer
3 Sparke/Natdragter
1 par Bukser
2 bluser
1 Kjole
2 par sutsko 0-1-år
48 Stofbleer
17 Smæk (Dem jeg kalder savlesmækker)
4 Spisesmæk
12 Huer
32 par sokker i forskellige størrelser
8 par strømpebukser
Tak på forhånd 
Str.56
Jøsses med mange bodyer. Det er over 20 bodyer bare i en størrelse, tror slet ikke i kommer til at bruge så mange, i den størrelse. I ved ikke hvor længe hun bliver i den størrelse. Der er også en chance for at hun springer over den.
Str.62
Igen mange bodyer.
Jeg vil sige at I skal lade være med at købe i alle størrelser og så så langt frem, i ved ikke hvilke størrelser hun vil passe.. så jeg ville købe ganske lidt i de små størrelser, og så vente og se hvor stor/lille hun er, og se hvor hurtigt hun vokser. Nogen børn springer størrelser over, andre er i den samme størrelse i måneder, hvor andre er i den et par uger.
Og så kan i ende med at stå med virkelig meget tøj som ikke bliver brugt..
32sokker, før hun bliver 1år..?? Strømpebukser er bedre når de er små, fordi det holder varmen inde, ligesom heldragterne.
Køb nogle få sokker, ikke 32.
12huer?? Hvad med bare end 4-5stykker.. De kan jo vaskes.
Med mindre hun tisser meget igennem, gylper meget, tror jeg slet ikke i har brug for så mange bodyer.. De kan jo vaskes.
Anmeld
Citér