Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej med jer skønne gravide damer, ja som det lyder i overskriften så er jeg 40+6 i min graviditet og har idag Kl 18 fået slimprop ud.. Har så været på wc 5 gange siden hvor der hele tiden var slimprop efter jeg tørrede mig på toiletbesøg.. Ved godt det er lidt ulækkert at lægge billederne ind, men jeg har et billede af det første stykke som var Hvidt og det sidste som var lidt rødligt.. Det sidste billede har jeg lige taget for 10 min siden.. Mit spørgsmål er så til erfarne skønne kvinder om hvor lang tid der gik før i gik i fødsel efter en slimprop med en smule blod..? Nu når jeg er så langt henne så vil jeg nok selv mene 2-3 dage.. Hvad siger i?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min slimprop gik 41+3 og samme aften havde jeg tegnblødning.. jeg fødte 42+0 efter igangsættelse med stikpille og vand som blev taget :-)
Anonym skriver: Hej med jer skønne gravide damer, ja som det lyder i overskriften så er jeg 40+6 i min graviditet og har idag Kl 18 fået slimprop ud.. Har så været på wc 5 gange siden hvor der hele tiden var slimprop efter jeg tørrede mig på toiletbesøg.. Ved godt det er lidt ulækkert at lægge billederne ind, men jeg har et billede af det første stykke som var Hvidt og det sidste som var lidt rødligt.. Det sidste billede har jeg lige taget for 10 min siden.. Mit spørgsmål er så til erfarne skønne kvinder om hvor lang tid der gik før i gik i fødsel efter en slimprop med en smule blod..? Nu når jeg er så langt henne så vil jeg nok selv mene 2-3 dage.. Hvad siger i?
Jeg fødte dagen efter god fødsel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128