bryllups-lokale Nordsjælland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.071 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. marts 2015

Anonym trådstarter

Ja altså, har i nogen gode forslag til hvor man kan holde et fantastisk bryllup? 

Vi har en spejderhytte til rådighed, med borde, stole, service osv til rådighed...

vi bliver omkring 50 mennesker, så der er ikke plads i hytten... Derfor ville vi slå et festtelt op i haven, med udsigt til marker osv også pynte med masser af kullørte lyskæder og holde den bedste havefest... Noget vi elsker ❤️

Men sidder og kigger på telte, og synes det alligevel hurtigt løber op i 4.000kr ca + gulv... Så kan man næsten lige så godt finde et lokale og være sikker på at vejret ikke ødelægger tingene  

har i nogle gode forslag? Bare ikke et forsamlingshus

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2015

lottemusen

Vi holdte vores bryllup på Skævinge kro. Det var super nemt og der var både rigtig god mad og service! Jeg kender flere, der har været meget tilfredse med at holde fest der :-)

Anmeld Citér

29. marts 2015

Anonym trådstarter

lottemusen skriver:

Vi holdte vores bryllup på Skævinge kro. Det var super nemt og der var både rigtig god mad og service! Jeg kender flere, der har været meget tilfredse med at holde fest der :-)

Det vil jeg klart prøve at undersøge...

Hvad endte prisen ud med, hvis man må spørge

Anmeld Citér

29. marts 2015

Lady Marion <3

Vi holdte vores på asminderød kro 42 mennesker fri bar ��alt spillede 34000kr

Anmeld Citér

29. marts 2015

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Vi holdte vores på asminderød kro 42 mennesker fri bar ��alt spillede 34000kr

Okay, ja det lyder jo som en fin pris...

så er der også det mindre man selv skal tænke på.. Gruer virkeligt for borddækning, pynt osv, for det skal jo helst være perfekt, men er bare slet ikke kreativ 

Anmeld Citér

29. marts 2015

lottemusen

Anonym skriver:

Det vil jeg klart prøve at undersøge...

Hvad endte prisen ud med, hvis man må spørge

Jeg mener det kostede omkring 60.000 (vi var 112 personer) Det var inkl. tre-retters menu, drikkelse, kaffebord og natmad. Vi havde ikke bar om aftenen. Vi kunne selv bestemme farve-temaet og komme med pynteting (bordkort, risposer m.m.)

Anmeld Citér

4. april 2015

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Okay, ja det lyder jo som en fin pris...

så er der også det mindre man selv skal tænke på.. Gruer virkeligt for borddækning, pynt osv, for det skal jo helst være perfekt, men er bare slet ikke kreativ 

Det klarede kroen jo så for os 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.