Jeg har SÅ ONDT...
jeg opdagede en knude i brystet i starten af ugen i mit bryst fordi det var ømt..pt er den nok på størrelse med et æg
Jeg stoppede med at amme for nogle uger siden, og der var intet..
Inden min graviditet havde jeg nogle små vandcyster men intet der vakte mistanke om noget...
Jeg kontakter lægen torsdag da jeg virkelig er begyndt at få ondt og kan se knuden når jeg løfter mit bryst(her er hænge bryster uden for meget fylde endelige praktiske)
Hun mener det er fordi min mælk ikke er helt stoppet endnu, og det skal klares med ammestop piller, det er anden gang jeg får dem nu..
idag er den vokset så meget jeg kan begynde at ane den ovenpå brystet også, det gør ulideligt ondt, og mit brystvorte føles nu som om nogle stryger salt i et åbent sår...
det gør ONDT hele tiden...
den er ikke rød osv, så lægen mente ikke der var noget galt....samt at der i den prøve hun tog mens jeg var der ikke havde infektion i kroppen af hvad hun kunne se,...
HVAD GØR JEG?
jeg kan ikke holde det ud, og kan ikke bære min søn på 6 uger mere.. det gør ondt helt ud i armhulen.. og lægen som er nyuddannet er først tilbage om 2 uger :-S
Anmeld
Citér