er dette fostervæv? (advarsel, blodigt billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

hvordan gik det da lægen skulle sætte den op? var det uden problemer? 

Da lægen satte den op for lidt over to år siden gik det uden problemer og gjorde ikke ondt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2015

Anonym

Anonym skriver:

Havde den siddende i lidt over 2 år, inden jeg fik den ud i mandags. Den info fik jeg ikke skrevet på mit indlæg. Så salen har jeg prøvet på at få til at virke i over to år 

undskyld har læst forkert 

Anmeld

28. marts 2015

Jj1709

Anonym skriver:

Der er mange detaljer om menstruation og den slags herunder.....

Fik fjernet hormon spiral i mandags, da den slet ikke fungere for os! Den fik mig til at få graviditets symptomer hele tiden. 

I torsdags fik jeg menstruation, helt almindelig menstruation, som ikke gjorde særlig ondt.

Har blødt samme mængde hver dag, men i dag kom dette ud i bindet!

Er det foster væv?

Kan det virkelig lade sig gøre på hormon spiral?

Jeg er 99% sikker på det ikke er fostervæv, fostervæv indeholder en masse hvide små sener.. Jeg ville gemme billedet og så ringe til lægen mandag og hører hvad det kan være.. 

Anmeld

28. marts 2015

Anonym trådstarter

Jj1709 skriver:

Jeg er 99% sikker på det ikke er fostervæv, fostervæv indeholder en masse hvide små sener.. Jeg ville gemme billedet og så ringe til lægen mandag og hører hvad det kan være.. 

Uha, Det jeg glad for at høre, at det muligvis ikke er en abort! Det har virkelig været en øv dag! Kan slet ikke leve med tanken om at hvis det var et foster....eller starten på det..... Det bare svært at finde ud af...

Jeg har det skidt med at spørge lægen....Men bliver nok nød til det

Anmeld

28. marts 2015

Jj1709

Anonym skriver:

Uha, Det jeg glad for at høre, at det muligvis ikke er en abort! Det har virkelig været en øv dag! Kan slet ikke leve med tanken om at hvis det var et foster....eller starten på det..... Det bare svært at finde ud af...

Jeg har det skidt med at spørge lægen....Men bliver nok nød til det

Jeg har selv lige aborteret, og det så slet ikke sådan ud da der kom fostervæv ud, så jeg er sikker på det ikke er det, også udfra hvad sygehuset fortalte om det, så det tror jeg ikke du skal være nervøs for 

Hellere spørge lægen og så få afvide det er noget harmløst, end gå at tænke over det 

Anmeld

28. marts 2015

Anonym trådstarter

Jj1709 skriver:

Jeg har selv lige aborteret, og det så slet ikke sådan ud da der kom fostervæv ud, så jeg er sikker på det ikke er det, også udfra hvad sygehuset fortalte om det, så det tror jeg ikke du skal være nervøs for 

Hellere spørge lægen og så få afvide det er noget harmløst, end gå at tænke over det 

Jeg er ked af du lige har været det igennem! 

Tak fordi du skrev.

Jeg snakker med lægen på mandag

Anmeld

28. marts 2015

Isabella_mor

Anonym skriver:

du har jo taget graviditest inden du fik sat spiral op? er det hos din egen læge eller på gyn. ambulatoriet fik du den? det er nok ikke foster væv, når man ligger spiral op kan man lave små rifter eller andet i livmoderen og det er ikke unormalt at der kan komme blødning med klumper. du kan have graviditets symptomer i nogle uger og man skal give en spiral ca 3-6 mdr inden symptomer og evt bivirkninger forsvinder.

Læs lige at den er blevet fjernet for nylig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.