Medicinsk abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.467 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. marts 2015

Anonym trådstarter

Vores lille spire, et fryseæg som jeg fik sat op, er gået til i uge 5. Der var ingen hjerteblink og det det der var tilbage, var alt for småt. Er blevet scannet 3 gange her i uge 8 og fik i går en medicinsk abort.

Mit spørgsmål er til jer der har prøvet noget tilsvarende. 

Hvor længe blødte I? Synes godt nok det er ret voldsomt. Nærmest det samme i går som efterfølgende da jeg havde født vores søn. I dag er det dog langt mindre. Er utålmodig for at det stopper med at bløde  

Håber nogle vil fortælle.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2015

Kvist

Anonym skriver:

Vores lille spire, et fryseæg som jeg fik sat op, er gået til i uge 5. Der var ingen hjerteblink og det det der var tilbage, var alt for småt. Er blevet scannet 3 gange her i uge 8 og fik i går en medicinsk abort.

Hvor længe blødte I? Synes godt nok det er ret voldsomt. Nærmest det samme i går som efterfølgende da jeg havde født vores søn. I dag er det dog langt mindre. Er utålmodig for at det stopper med at bløde  

Jeg mistede desværre i november 13, og fik også en medicinsk abort..

Jeg fik pillerne omkring kl 2, kl 6 begyndte jeg at bløde rigtig meget, sad stort set på toilettet til kl 10 og så holdte det og jeg blødte ikke mere..

Det skal dog så siges, at da jeg var inde for at få tjekket om alt var kommet ud, sad der stadig noget, og jeg skulle have det fjernet på hospitalet..

Men fat mod, jeg blev gravid efter 4 mdr., og har nu en dejlig lille pige på 4 mdr..

Anmeld Citér

27. marts 2015

Jj1709

Anonym skriver:

Jeg fik en sidste torsdag, og jeg bløder stadig, var til scanning igår hvor de sagde de kunne se på min slimhinde at den var som hvis mens var på vej, så jeg skulle satse på at bløde en uge mere ihvertfald.. 

Jeg blev også gravid i fryseforsøg, jeg var dog i uge 7.. 

Anmeld Citér

27. marts 2015

Anonym trådstarter

Kvist skriver:

Jeg mistede desværre i november 13, og fik også en medicinsk abort..

Jeg fik pillerne omkring kl 2, kl 6 begyndte jeg at bløde rigtig meget, sad stort set på toilettet til kl 10 og så holdte det og jeg blødte ikke mere..

Det skal dog så siges, at da jeg var inde for at få tjekket om alt var kommet ud, sad der stadig noget, og jeg skulle have det fjernet på hospitalet..

Men fat mod, jeg blev gravid efter 4 mdr., og har nu en dejlig lille pige på 4 mdr..

Tusind tak for svar. 

Anmeld Citér

27. marts 2015

Anonym trådstarter

Jj1709 skriver:

Jeg fik en sidste torsdag, og jeg bløder stadig, var til scanning igår hvor de sagde de kunne se på min slimhinde at den var som hvis mens var på vej, så jeg skulle satse på at bløde en uge mere ihvertfald.. 

Jeg blev også gravid i fryseforsøg, jeg var dog i uge 7.. 

Tusind tak for svar. Hvornår begyndte du at bruge tampax? 

Anmeld Citér

27. marts 2015

JH12

Jeg fik medicinsk abort i januar 2014, blødte nogle dage måske en uge .. 

Og marts 2014 stod jeg med en positiv test igen 

Anmeld Citér

27. marts 2015

Valle81

Blødte lidt kraftigt de første dage og såsom en alm.  Menstruation i styrke og længde.

Anmeld Citér

27. marts 2015

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Blødte lidt kraftigt de første dage og såsom en alm.  Menstruation i styrke og længde.

Tak for svar. 

Anmeld Citér

27. marts 2015

Jj1709

Anonym skriver:

Tusind tak for svar. Hvornår begyndte du at bruge tampax? 

Igår efter scanning, men jeg tror det var lidt for tidligt, for selvom de igår sagde alt var ude, er der kommet en smule væv idag også.. 

Anmeld Citér

28. marts 2015

esioul

Anonym skriver:

blødte i 6 uger

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.