Barsel - hvad fik I tiden til at gå med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2015

stm2812

EBK skriver:

Jeg ser lidt serier, når jeg har fået ordnet alt det huslige. 

Shopper også lidt børnetøj på nettet. 

Det er jo ikke fordi man har oceaner af tid, når man er på barsel. Jeg har ihvertfald ikke

Jeg er desværre ikke den store "gå lange ture med barnevognen"-type, så vi hygger mest derhjemme.

Jeg elsker de lange gå ture, men vil gerne have det er solskin og lidt lunt så. Så de her dage er bare røv kedelige

er desværre blevet alt for slem til det med st slå røven i sædet og se tv. Vil så gerne udrette noget mere end det. Jeg ved bare ikke hvad

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2015

stm2812

lineog4 skriver:

Som flergangs kan jeg mest huske mine dage gik nogenlunde sådan her: stå stille op med ungerne, nyde morgenmad med dem og hygge.  Pakke dem sammen og få afleveret, da det var nummer 3 skulle jeg både med barnevognen til skolen og så i børnehaven. Men med nummer 2 kun i børnehaven.

Så faldt baby i søvn og jeg måtte trille videre frem til cirka frokost, der gik jeg gerne en tur ned om havnen. 

hjem til frokost og leg/hygge. Pakke sammen igen og ned for at hente.

hjem med alle børnene og så kom farmand hjem til familiehygge, madlavning og og og og ....

følte egentlig aldrig jeg havde tid i hvert fald sammenlignet med da jeg var første gangs. Men ellers fik jeg læst lidt bøger, syet og var på nettet 

Kan huske første gang der var jeg med mødregruppe en gang om ugen, i babybif, legestue, cafe og og og og....

Haha ja så har der værer nok at se til. Jeg føler også bare det er det samme der sker hver dag, men jeg orker bare heller ikke det vilde, så sådan bliver det jo bare 

Anmeld Citér

27. marts 2015

stm2812

Benjamins'mor skriver:

Med den første tog jeg ud og mødtes med nogen med børn på hans alder, så shoppede og spiste vi sammen. 

Med begge så jeg også lidt tv serier, med nr 2 dog på Netflix. 

Med nr 2 begyndte jeg på fjernstudie da hun var 3 måneder, så fik jeg lidt af tiden til at gå med det. 

Nej så har du da sagtens kunne få tiden til at gå der

Anmeld Citér

27. marts 2015

God-mor

stm2812 skriver:

Det er nok også der mit store problem er. Denne barsel er meget anderledes end første gang. Min første pige døjede ekstremt meget med maven og når hun ikke sov så græd hun, så når hun endelig sov, så sov jeg som regel med hende. Men Nova er helt anderledes. Hun sover utrolig godt om natten og der er stort set aldrig bøvl med hende. Nyder dog vrkelig nu hvor hun er begyndt at være meget mere vågen og vi kan lege.

jeg har dog desværre taget så meget på, at jeg virkelig ikke har lyst til at tage nogle steder hen. Psykisk er jeg jeg MEGET påvirket nu, så håber på at når de første 10 kg er smidt, så ka n jeg nyde at være blandt folk igen. 

Og så føler jeg forresten rigtig meget med dig. Det er en hård periode du er igennem lige nu, men pludselig vender det.

Det er dejligt du har fået en lille en med godt sovehjerte, fordi ja det er virkelig hårdt med en lille en der græder meget og sover så dårligt, man føler sig lidt magtesløs. Men man klare det jo, for de er jo fantastiske alligevel  Min datter er snart 2 år, så det er længe siden nu 

Jeg tænker hvad med at begynde at gå / løbe nogle gode ture med barnevognen, eller tage i træningscenter, hvor lillepigen er med? Nu er vejret snart godt, så ville det være en oplagt mulighed, også for selvværdets skyld, hvis du vil smide lidt kilo. Kender altid til det, og der sidder stadig 8 graviditets kilo på mig, som jeg desværre aldrig er kommet af med 

Anmeld Citér

27. marts 2015

stm2812

God-mor skriver:

Det er dejligt du har fået en lille en med godt sovehjerte, fordi ja det er virkelig hårdt med en lille en der græder meget og sover så dårligt, man føler sig lidt magtesløs. Men man klare det jo, for de er jo fantastiske alligevel  Min datter er snart 2 år, så det er længe siden nu 

Jeg tænker hvad med at begynde at gå / løbe nogle gode ture med barnevognen, eller tage i træningscenter, hvor lillepigen er med? Nu er vejret snart godt, så ville det være en oplagt mulighed, også for selvværdets skyld, hvis du vil smide lidt kilo. Kender altid til det, og der sidder stadig 8 graviditets kilo på mig, som jeg desværre aldrig er kommet af med 

Ja så er det selvfølgelig noget tid siden, og tak

det med turene kommer også nu her hvor solen begynder at kigge mere frem. Elsker at gå 1-2 timer med barnevognen når vejret er rigtigt 

vægten drillede også efter sidste fødsel, men inden jeg begyndte på job havde jeg tabt det igen. Men denne gang er det bare så uoverskueligt. Og det slog mig også at nu begynder de forskellige steder at åbne op for sommeren, så kommer det også til at hjælpe med nogle ture til sommerland med pigerne det har nok bare været ekstra slemt denne uge fordi jeg er så depri over vægten og vejret har været sådan

Anmeld Citér

27. marts 2015

MorTil4<3

her vil jeg nok føle at barslen er ALT FOR KORT!  hihi  

Har herhjemme 2 drenge i forvejen på næsten 3 og næsten 5. 

og et sæt tvillinger på vej til juli <3 

sååå jeg kommer bestemt ikke til at kede mig hihi

MEN mens jeg gik på barsel med min  ældste kan jeg da godt huske barslen som lang, men vidunderlig! for man skal tænke på man ikke får tiden igen <3 

Jeg brugte dagen på self ham, på en god film/serier, og så fandt jeg en gammel hoppy frem igen nemlig brodering fnis. . 
så besøgte jeg familie og nære venner <3 jeg fandt gode venskaber i min mødregruppe jeg brugte masser af tid på <3 og så gik jeg dejlige lange ture i både byen og skoven, var vejret trist, så tog vi i centret og underholdte os med at kigge på fisk og nyde en kold is osv  

Anmeld Citér

27. marts 2015

Papillon

Jeg har brugt tiden på at gå ture, mødes med mødregruppen, tage til midtpunktet eller centeret, læse bøger og sove, de måneder jeg var gravid 

Helt ærligt syntes jeg de første 5-6 måneder på barsel var ulidelige. Nu er hun 9 måneder, og det begynder at være rigtig hyggeligt - og så skal hun starte vuggestue lige om lidt  Hvor blev tiden af?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.