Hvornår må baby ligge på legetæppe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.664 visninger
4 svar
7 synes godt om
27. marts 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm

vores dreng er nu 1 måned, og er så småt begyndt at være lidt vågen hvor han kigger rundt. SP sagde i onsdags at jg godt kunne hænge nogle ting op til ham. 

Vi har en kravlegård i stuen, hvori der står en lift (ikke den han sover i). Det er lidt bøvlet at få noget hængt op i liften, så tænkte at jeg måske kunne fjerne den så han lå direkte i kravlegården når han er vågen. 

Men er lidt i tvivl om det er ok allerede - det er jo noget med at de helst ikke skal have for meget "åben plads" omkring dem...?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2015

Mama85

vores dreng er nu 1 måned, og er så småt begyndt at være lidt vågen hvor han kigger rundt. SP sagde i onsdags at jg godt kunne hænge nogle ting op til ham. 

Vi har en kravlegård i stuen, hvori der står en lift (ikke den han sover i). Det er lidt bøvlet at få noget hængt op i liften, så tænkte at jeg måske kunne fjerne den så han lå direkte i kravlegården når han er vågen. 

Men er lidt i tvivl om det er ok allerede - det er jo noget med at de helst ikke skal have for meget "åben plads" omkring dem...?

Der sker ikke noget ved at ligge ham på aktivitetstæppet nu, han skal Jo ligge på maven når han er vågen, så er det bare med at få ham lagt

Anmeld Citér

27. marts 2015

Fremad

Ham af min på knap 7 uger har lagt der nogle uger... Han nyder det... Når han ikke tumler med maven 

Anmeld Citér

27. marts 2015

Masig

Vores er 5 uger i morgen og han har ligget i kravlegården med ting hængt op i et par uger nu... 

Anmeld Citér

27. marts 2015

Sprit25

Tænker også du sagtens kan ligge ham Han skal nok sige til hvis han ikke vil

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.