Er det mon slut med amme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. marts 2015

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Åh, hvor er jeg ked af det. 

Er blevet syg og sat på noget medicin, som jeg ikke må amme på, og min dreng på 4 måneder er derfor røget på MME. Det et er der selvfølgelig masser af børn, der trives fint på, og min dreng tager også gladeligt imod flasken. 

Det er bare så svært for mig. Jeg vil så gerne amme ham længe endnu, men kan se, at han begynder at elske flasken mere og mere... Jeg synes bare han burde få min mælk, tror altså på det er bedre for ham.

Nogen herinde som har holdt pause med amning og har fået den op og køre igen??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2015

Fremad

Uha... Hvis han ikke vil tag brystet... Så kan du amme ud og give i flaske... Den er jo desværre nemmere for den lille så de ikke gider brystet...

Men jeg ville klart forsøge igen når medicinen er ude af kropen 

Anmeld Citér

27. marts 2015

Rockertand

Morogbarn skriver:

Åh, hvor er jeg ked af det. 

Er blevet syg og sat på noget medicin, som jeg ikke må amme på, og min dreng på 4 måneder er derfor røget på MME. Det et er der selvfølgelig masser af børn, der trives fint på, og min dreng tager også gladeligt imod flasken. 

Det er bare så svært for mig. Jeg vil så gerne amme ham længe endnu, men kan se, at han begynder at elske flasken mere og mere... Jeg synes bare han burde få min mælk, tror altså på det er bedre for ham.

Nogen herinde som har holdt pause med amning og har fået den op og køre igen??

Det kan sagtens lade sig gøre med lidt hårdt arbejde.

Min ældste er flaskebarn, forsøgte amning, det gik ikke.

Mine 2 næste børn er begge delvist ammet og flaskebørn, det bedste fra begge verdener - i perioder har amningen været på vej til at gå i stå, men så skal man investere al ledig tid i at få den op at stå igen, og det er lykkedes mange gange, en overgang blev jeg tvunget til fuldtidsamning af den mellemste, der hellere ville have bryst, så det krævede også lidt tilvænning den anden vej i perioder.

Det kan lade sig gøre, men det er hårdt arbejde, og mini-chefen er ikke altid enig, så bliv ved.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.