Vandet er gået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

677 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. marts 2015

gulisa

Mit vand er gået har ringet til fg men jeg skal vente på veer siger de så må spørgsmål er hvordan kan man regne med at da er veer og man skal ind er de meget kraftigt som de var inden vandet gik i starten

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2015

SandraXOXO

Da jeg fik veer var jeg i tvivl om det var rigtige veer, og da jeg ringede til fg sagde hun at jeg skulle vente til det gjorde så ondt at jeg ikke længere var i tvivl. Er det din første? Ih hvor er det spændene. Nu får du snart din baby i armene <3 

Anmeld Citér

27. marts 2015

gulisa

SandraXOXO skriver:

Da jeg fik veer var jeg i tvivl om det var rigtige veer, og da jeg ringede til fg sagde hun at jeg skulle vente til det gjorde så ondt at jeg ikke længere var i tvivl. Er det din første? Ih hvor er det spændene. Nu får du snart din baby i armene <3 

Nej nr 3 men de andre har jeg ikke haft hvor vandet gik jeg kan mærke det går ondt engang imellem men ikke meget ondt kun lidt og da går mere end 5 min til næste vee

Anmeld Citér

27. marts 2015

gulisa

SandraXOXO skriver:

Er det bedst at ligge på ryggen og mærke veerne eller på siden  

Anmeld Citér

27. marts 2015

Benjamins'mor

gulisa skriver:

Er det bedst at ligge på ryggen og mærke veerne eller på siden  

Det er nok mere hvad der er mest behageligt for dig. 

Jeg kunne ikke ligge på siden da jeg havde veer anden gang, så jeg lagde på ryggen. 

Men som svar på dit spørgsmål, selvom vandet er gået er du ikke i tvivl om når veerne virkeligt går i gang. 

Held og lykke! 

Anmeld Citér

27. marts 2015

God-mor

gulisa skriver:

Mit vand er gået har ringet til fg men jeg skal vente på veer siger de så må spørgsmål er hvordan kan man regne med at da er veer og man skal ind er de meget kraftigt som de var inden vandet gik i starten

Wee hvor er det spændende  Da jeg gik i fødsel, gik mit vand også, men jeg fik ikke veer af mig selv, så efter 6 timer kom jeg på fg og fik lagt en stikpille, som så satte gang i veerne  Håber du laver veer selv, og rigtig rigtig god fødsel

Anmeld Citér

27. marts 2015

ano14316

gulisa skriver:

ihh hvor spændende..

håber du er på fg nu..

Men du er ikke i tvivl når det er tid til at tage til fødegangen, nok nærmere omvendt, du er nok mere tilbøjelig til at tage for tidligt af sted.

min oplevelse er at når man når de 4 cm og er ved at være i aktiv fødsel, så er man ikke rigtig tilstede i denne her verden når man har veer.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.