Slimproppen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.577 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. marts 2015

Anonym trådstarter

Jeg har længe gået og tænkt på hvad farve den berømte slimprop har, og om man kan mærke når den går, da mit udflåd pludselig blev helt normalt igen, har næsten ingen udflåd mere. Førhen havde jeg så meget at jeg kunne blive i tvivl om vandet var gået . Og kan den gå i over længere tid som uger, eller dage? (: 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Den kan gå over flere gange. Den kan gendanne sig selv. Min gik to gange med en uges mellemrum ca. Det var ikke én sej klat, men den kom over flere ture på toilettet som sådan noget sejt slim. Den var helt gennemsigtig/klar. Der kan være let farve i den. Hvis der er lidt rødligt i kan det være tegnblødning

Anmeld Citér

26. marts 2015

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Den kan gå over flere gange. Den kan gendanne sig selv. Min gik to gange med en uges mellemrum ca. Det var ikke én sej klat, men den kom over flere ture på toilettet som sådan noget sejt slim. Den var helt gennemsigtig/klar. Der kan være let farve i den. Hvis der er lidt rødligt i kan det være tegnblødning

Øv! Så er den ikke gået

Anmeld Citér

27. marts 2015

Benjamins'mor

Den kan gå flere gange. 

Min gik over 3 dage og på 3. dagen fødte jeg, den var mega tyk og slimet og grønlig. 

Anmeld Citér

27. marts 2015

minførste

Jeg ved faktisk ikke hvornår min gik... 

Anmeld Citér

27. marts 2015

minførste

Jeg ved faktisk ikke hvornår min gik... 

Anmeld Citér

27. marts 2015

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Den kan gå flere gange. 

Min gik over 3 dage og på 3. dagen fødte jeg, den var mega tyk og slimet og grønlig. 

Bemærkede lige din var grøn. Har lige været på wc og der var meget meget lidt en grøn sej klat, men kan det være den?

Anmeld Citér

28. marts 2015

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Bemærkede lige din var grøn. Har lige været på wc og der var meget meget lidt en grøn sej klat, men kan det være den?

Den går jo i små bidder, så det kan det sagtens.

Anmeld Citér

28. marts 2015

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Den går jo i små bidder, så det kan det sagtens.

Okay, tror ikke det var den, for der er ingenting nu :/. 

Anmeld Citér

28. marts 2015

Mor Christa

Første gang gik den mens jeg havde veer.. Anden gang gik den et par timer før aktiv fødsel.. Færste gang var det hele klatten på en gang, med blod osv. Anden gang gik den i små klatter med en smule blod . Begge gange en sej masse.. Haha ad det lyder ikk lækkert :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.