Mor har en baby inde i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.684 visninger
7 svar
1 synes godt om
26. marts 2015

AlberteSophie

mor har en baby inde i maven, er der tilfældigvis nogle der ligger inde med den og/eller andre bøger der kan læses for storesøster på 2år. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm

Jeg har haft lånt på biblioteket (Horsens), de har flere af den slags bøger

Anmeld Citér

26. marts 2015

Anitta J

Jeg har faktisk 2 forskellige bøger liggende i den stil. Finder dem lige og ligger billede op

Anmeld Citér

26. marts 2015

Anitta J

Så fik jeg taget nogle billeder. 

Ingen af bøgerne er i stykker og alle siderne er intakte men man kan selvfølgelig se at de er brugte. 

Den gule har fået noget fugt i bunden og toppen men det viser sig bare som små skygger/skjolder, ingen af siderne har taget skade eller har klistret sig sammen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

27. marts 2015

AlberteSophie

Anitta J skriver:

Så fik jeg taget nogle billeder. 

Ingen af bøgerne er i stykker og alle siderne er intakte men man kan selvfølgelig se at de er brugte. 

Den gule har fået noget fugt i bunden og toppen men det viser sig bare som små skygger/skjolder, ingen af siderne har taget skade eller har klistret sig sammen.

Fedt!

hvad skal du have for dem? 

Anmeld Citér

27. marts 2015

Anitta J

AlberteSophie skriver:

Fedt!

hvad skal du have for dem? 

Hvad siger du til 75,- pr bog? 

Det er halv pris og så er der så min datter kan gå ud og købe noget nyt for pengene��

Anmeld Citér

27. marts 2015

AlberteSophie

Anitta J skriver:

Hvad siger du til 75,- pr bog? 

Det er halv pris og så er der så min datter kan gå ud og købe noget nyt for pengene��

Jeg tænker lige over det (:

Anmeld Citér

3. april 2015

Zenia's mor

AlberteSophie skriver:

mor har en baby inde i maven, er der tilfældigvis nogle der ligger inde med den og/eller andre bøger der kan læses for storesøster på 2år. 

https://www.saxo.com/dk/der-er-en-baby-i-mors-mave_kim-fupz-aakeson_indbundet_9788702093896?searchText=baby&utm_campaign=partnersite&utm_source=TradeDoubler&utm_medium=affiliate

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.