Onani? Hvor ofte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2016

Anonym

Ikke tag dig af de sure hoveder, de wr hverken tvunget til at læse, eller at svare . Jeg gør det selv på næsten daglig basis, min partner og jeg er fuldstændigt åbne omkring vi begge onanere . Har også fået tøserne til st indrømme de gør det, for ALLE gør det!

Der må jeg rette dig. Jeg onanerer aldrig. Det er sket 1 gang som optakt til sex for flere år siden. Det siger mig NUL OG NIX! Jeg får intet ud af det. Så jo. De kvinder, der siger de aldrig onanerer, findes

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hvordan kommer i flere gange? Eller rettere... Bliver i så bare ved efter første orgasme? 

Jeg venter et øjeblik og starter blidt op igen. Min anden/tredie orgasme er den der tilfredsstiller mig. De er kortere men kilder mere intenst. Dette gælder også sammen med ham. Og har skudt papegøjen. Fuck han er god.. 

Anmeld Citér

5. maj 2016

Anonym

Jeg må ærligt tilstå at jeg aldrig ornanere og har aldrig rigtig gjort mig i det, for det siger mig ikke rigtig noget 

min mand ornanere heller ikke 

Anmeld Citér

5. maj 2016

Sedigfor

Anonym skriver:

Der må jeg rette dig. Jeg onanerer aldrig. Det er sket 1 gang som optakt til sex for flere år siden. Det siger mig NUL OG NIX! Jeg får intet ud af det. Så jo. De kvinder, der siger de aldrig onanerer, findes

Enig her. Jeg gør det heller ikke (:

Anmeld Citér

6. maj 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hvordan kommer i flere gange? Eller rettere... Bliver i så bare ved efter første orgasme? 

Holder en micro pause, eller fjerner bare lige fingrene fra det sted hvor det er mest følsomt, og så fortsætter jeg igen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.