jeg har prøvet lidt. da min mand er gammel swinger.. Dog var livet ikke noget for mig.. Det med at skulle have sex med andre var en svær ting for mig og endnu sværere var det at han skulle have sex med andre piger..
Min mand ville dog gerne beholde lidt af livet så vi har kommet en del i CItyswingers hvor vi så blot har hygget sammen og nydt stemningen og legetøjet... For os har det været fedt bare det at dyrke sex i samme rum som andre ( de har en kæmpe madres for par dvs. at man skal være i gang med sex selv for at være der. så alle single mændende de står på noget afstand- hvilket har været bedst for mig)
Jeg har fået en masse info af kæresten da jeg i starten gik med til at høre en masse om det og se en klub mm. og tænke godt over om jeg ville. ( syntes jeg jeg skyldte men det blev altså aldrig til mere)
I en klub er der en regel der hedder spørg for du rører. Det vil sige at de må altså ikke bare gramse på dig... De kan godt finde på at lave en mini berøring ( aka de strejfer dit lår) dette er for at lure dig af. Ignorere du det ja så lader de dig være. Min mand siger at dem der ligger pik billeder på deres profiler dem skal man holde sig fra... De "gamle swingere- erfarne" ved godt at det gider kvinder ikke se.. Godt være de ikke viser ansigt på profilen ( selvom det absolute er dem man skal gå efter) men en pik tyder på uerfarenhed, og hvis du selv er ny skal du ikke også have en anden ny da det hurtigt vil blive utrykt.
Der er dage man kan komme på rundvisning i klubber og her får man en masse info om den pågældende klub... derudover er det en god ide at være åben omkring at man er ny.. Så plejer mændende at holde ekstra afstand så man lige kan vænne sig til det hele.. Det er jo i deres interesse at du får lyst til at komme der og lege så derfor vil de gerne give dig en god start...
Derfor er anbefalingen også at finde en erfaren første gang hvis du vil gå linen ud... Han vil kende alle tegn og virkelig kunne give dig en god oplevelse..
Anmeld
Citér