Din krop og mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. marts 2015

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg har igennem de seneste år taget på hvilket er godt for mig da jeg altid har været undervægtig. Jeg har dog fået mave altså ikke noget fedt der hænger, men en bule. Jeg har nogle få gange gennem det seneste år taget en graviditet test fordi jeg har været i tvivl (er i et fast forhold og vi beskytter os). Sidste gang er var i starten af i år, igen igen var den negativ hvilket jeg havde regnet. 

Men er der andre tynde piger der har taget og hvor det har lavet en bule lige på maven?  

Synes selv jeg ser gravid ud. Mine bryster og baller er også blevet større og lidt i hovedet. Skal så lige siges jeg også har fået medicin som også kan være skyld i min vægtøgning. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2015

TNBC

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg har igennem de seneste år taget på hvilket er godt for mig da jeg altid har været undervægtig. Jeg har dog fået mave altså ikke noget fedt der hænger, men en bule. Jeg har nogle få gange gennem det seneste år taget en graviditet test fordi jeg har været i tvivl (er i et fast forhold og vi beskytter os). Sidste gang er var i starten af i år, igen igen var den negativ hvilket jeg havde regnet. 

Men er der andre tynde piger der har taget og hvor det har lavet en bule lige på maven?  

Synes selv jeg ser gravid ud. Mine bryster og baller er også blevet større og lidt i hovedet. Skal så lige siges jeg også har fået medicin som også kan være skyld i min vægtøgning. 

Ja jeg har også en fin lille bule på maven, ligner også en der er gravid. Har altid været  tynd

Anmeld Citér

25. marts 2015

Mor til F

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg har det på præcis samme måde som dig. Min bule er blevet lidt tydeligere,  efter jeg har været gravid,  dog er det kun mig selv,  der ligger mærke til den.  Ser ikke gravid ud nogen måde. 

Anmeld Citér

25. marts 2015

Anonym trådstarter

Så er jeg ikke den eneste. Er også sikker på det kun er mig selv der ligger mærke til den. Kæresten siger bare det ser godt ud at jeg har fået lidt flere kilo på   

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.