En ordentlig spytklat..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.587 visninger
7 svar
6 synes godt om
25. marts 2015

Anonym trådstarter

Mi. Kæreste har det med at plante en ordentlig spytklat på både mig og ham når han skal penetrere en.. Forbudet første synes jeg ikke det er så lækkert, for føler jeg er plaskvåd, lige fra starten af, og han har det med at stå af på hvis man bliver for våd.. 

For det andet prøver vi at blive gravide, og kan spyt have nogle virkning på min pH værdi? - og kan det evt. Som glidecreme dræbe sædcellerne? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Vis du syntes du bliver for våd så bed ham lade hver med det ? 

Anmeld Citér

25. marts 2015

SandraXOXO

Ad.. Bed ham om at holde op med det? Det virker ikke til at du synes det er herre lækkert. 

Anmeld Citér

25. marts 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84

Er det ik her du skal sige " man behøver ikke at gøre alt hvad man ser i tv " 

Anmeld Citér

25. marts 2015

MHB

Ej Undskyld mig men ad?!?! Det synes jeg lyder virkelig usexet! Hvis han synes der er brug for mere væske i det område kan han investerer i en god glidecreme?! Og hvis du ikke bryder dig om det så sig det til ham! Jeg tror ikke det har den store indvirken på PB men jeg synes det er ret klamt

Anmeld Citér

25. marts 2015

Lilotte87

Jeg synes ikke det er "ad", tværtimod. 

MEN vi er forskellige og bryder du dig ikke om det, skal du selvfølgelig sige fra. Andet er ikke rimeligt for nogen af jer.

At det skulle have indflydelse på PB tror jeg dog bestemt ikke  

Anmeld Citér

25. marts 2015

Anonym trådstarter

Lilotte87 skriver:

Jeg synes ikke det er "ad", tværtimod. 

MEN vi er forskellige og bryder du dig ikke om det, skal du selvfølgelig sige fra. Andet er ikke rimeligt for nogen af jer.

At det skulle have indflydelse på PB tror jeg dog bestemt ikke  

Synes heller ikke selv det er ad, han kunne bare godt begrænse det lidt. Undrede mig bare over om det kunne påvirke underlivet, der skal klikke altid så meget til  

Anmeld Citér

25. marts 2015

Carina:-)

Tror ikke det har nogen betydning - det er jo i princippet ikke anderledes end hvis jeres forspil er med lidt oralsex.

Men hvis du synes det er for meget skal du da bare bede ham om at skrue ned for smørelsen  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.