er det ikk lidt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

914 visninger
11 svar
0 synes godt om
31. august 2009

EliasMinDejligeSøn<3

heej jeg var til jordmord idag! de skønnede ham til 2 kg! og mit sf mål var 33 men er det ikk lidt han er skønnet til når jeg er i uge 33? (32+2), hvad bliv jers skønnet til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

Mira0911

Min blev skønnet til omkring 2500 ca....

Anmeld

31. august 2009

Pige2009

Det er meget almindeligt.. Han ser også fin ud på billederne, så ingen grund til bekymring, hvis jeg var dig.

Anmeld

31. august 2009

EliasMinDejligeSøn<3

linda2009 skriver:

Det er meget almindeligt.. Han ser også fin ud på billederne, så ingen grund til bekymring, hvis jeg var dig.

syns bare ikk det lyder til  særlig meget nemlig, fik du en køn i den uge

Anmeld

31. august 2009

Pige2009

Ja, hun blev vurderet til 2500 mener jeg, hvilket dog var en del over snittet.

Anmeld

31. august 2009

EliasMinDejligeSøn<3

okay, men det jo også bare et skøn kan aldrig vide om han vejer mere eller mindere

Anmeld

31. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
ungmor92 skriver:

syns bare ikk det lyder til  særlig meget nemlig, fik du en køn i den uge

hvis du kigger i uge 33 herinde (graviditeten uge for uge) så er det ca. 2,0-2,2 kg der er "normalt".. så din dejlige lille dreng er helt som han skal være.. og som du selv nævner er det jo bare et skøn - han kan jo være større el. mindre

Anmeld

31. august 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Caroline86 skriver:

hvis du kigger i uge 33 herinde (graviditeten uge for uge) så er det ca. 2,0-2,2 kg der er "normalt".. så din dejlige lille dreng er helt som han skal være.. og som du selv nævner er det jo bare et skøn - han kan jo være større el. mindre

det rigtig nok fik også lige en komitra nede i byen idag da jeg var nede og købe lidt nut tøj hende ved kassen sage lige puslig ( du er godt nok stor, hvor lang tid har du tilbage)! ku ikk lade værd med og smile

Anmeld

31. august 2009

4kløver

Bare min var 2kg   Håber at hun er på vej der op...  Den 10 skal jeg scannes igen så jeg bliver glad vis hun vejer 1800g
Men en dejlig dreng du venter dig 
Vi har stadig 8 uger så de skal da nok nå 1kg mere

Anmeld

31. august 2009

EliasMinDejligeSøn<3

4kløver skriver:

Bare min var 2kg   Håber at hun er på vej der op...  Den 10 skal jeg scannes igen så jeg bliver glad vis hun vejer 1800g
Men en dejlig dreng du venter dig 
Vi har stadig 8 uger så de skal da nok nå 1kg mere

hvor meget var det hun vejede ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.