Hvilket navn synes i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket af disse 4 navne synes i ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.262 visninger
10 svar
5 synes godt om
24. marts 2015

NBNixen

Der er en del måneder til termin endnu, men det er aldrig for tidligt at snakke om navne . Vi var i går til en kønsscanning hvor vi fik afvide at vi venter os en sund og rask dreng. Vi har 4 mulige navne vi rigtig godt kan lide, både min forlovede og jeg. De fire navne er Lucas, Liam, Oliver og Elias. Han kan jo kun hedde det ene, og vi har selv haft Elias rigtig meget i tankerne her hjemme. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg synes oliver er meget sødt 

men det er Elias skam også

Anmeld Citér

24. marts 2015

Bshizzle

Lucas   (Har selv én af slagsen) 

Men ellers er jeg HELT vildt med navnet Liam !! 

Anmeld Citér

24. marts 2015

Dafnies

Elias! Så sødt

Anmeld Citér

24. marts 2015

ekebiv

24. marts 2015

Pigent

NBNixen skriver:

Der er en del måneder til termin endnu, men det er aldrig for tidligt at snakke om navne . Vi var i går til en kønsscanning hvor vi fik afvide at vi venter os en sund og rask dreng. Vi har 4 mulige navne vi rigtig godt kan lide, både min forlovede og jeg. De fire navne er Lucas, Liam, Oliver og Elias. Han kan jo kun hedde det ene, og vi har selv haft Elias rigtig meget i tankerne her hjemme. 

Jeg synes alle 4 er gode navne. Nu kommer det nok lidt an på hvor i landet man bor, men her hvor jeg kommer fra er Lucas brugt rigtigt meget.

Jeg har stemt Oliver. Elias er også rigtig fin.  Du skriver han kun kan få et navn, men i kan jo godt giv ham to navne.

Liam synes jeg også man hører rigtig mange drenge der kommer til at hedde.

Anmeld Citér

24. marts 2015

NBNixen

Jeg synes alle 4 er gode navne. Nu kommer det nok lidt an på hvor i landet man bor, men her hvor jeg kommer fra er Lucas brugt rigtigt meget.

Jeg har stemt Oliver. Elias er også rigtig fin.  Du skriver han kun kan få et navn, men i kan jo godt giv ham to navne.

Liam synes jeg også man hører rigtig mange drenge der kommer til at hedde.

Det er rigtigt, tror mere det også er fordi at de fire navne passer hver især rigtig godt til det mellemnavn og efternavn han får og tror det ville være svært at finde en god sammensætning af to navne der passer til mellemnavnet og efternavnet som begge er tyske navne - vores søn får min forlovedes mellemnavn som er Riebeling og mit efternavn som er Braunschweig i den rækkefølge  Vi er ikke selv tyskere, men vores navne stammer tilbage fra min oldemor og hans tipoldemor  

Anmeld Citér

25. marts 2015

Lunae

NBNixen skriver:

Fine navne Jeg bryder mig ikke så meget om Liam, men de andre er virkelig fine. Jeg har stemt Elias, men er egentlig også reg pjattet med Lucas

Anmeld Citér

25. marts 2015

lineog4

Jeg har jo en Liam, den gang han fik navnet var der ikke en one direction så ikke så populært  Og synes stadig det er et smukt navn selvom det vist hæftet lidt fordomme til sig. Og ja han er en smuk drenge både på det ydre og det indre, så for mig er en Liam jo en fantastisk dreng.

Elias er et sødt navn, men de andre to ville jeg ikke vælge.

Anmeld Citér

25. marts 2015

ErDetSnartNU

Jeg bryder mig ikke om navnet Liam, så jeg ville vælge et af de andre - jeg har stemt Elias, som jeg synes er det skønt navn 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.