KÆMPE tom rum? Kan min baby udfylde det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

869 visninger
4 svar
4 synes godt om
24. marts 2015

Anonym trådstarter

Hej alle,

Jeg skriver da jeg har et stort tomrum i mit hjerte! 

Jeg måtte for et år siden gå af med min elskede lille hund, som var som mit barn, af personlige årsager jeg ikke ønsker at komme ind på. 

Men det har efterladt mig med et stort tomrum.

Jeg er så gravid nu i uge 22 og LYKKELIG for det! - jeg glæder mig som alle andre gravide til at møde min lille prinsesse! (:

Nu er mit spørgsmål så, tror i at mit kommende barn kan udfylde det tomrum og savn jeg har til min gamle hund? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2015

Loa

Anonym skriver:

Hej alle,

Jeg måtte for et år siden gå af med min elskede lille hund, som var som mit barn, af personlige årsager jeg ikke ønsker at komme ind på. 

Jeg er så gravid nu i uge 22 og LYKKELIG for det! - jeg glæder mig som alle andre gravide til at møde min lille prinsesse! (:

Nu er mit spørgsmål så, tror i at mit kommende barn kan udfylde det tomrum og savn jeg har til min gamle hund? 

Øh...... Ja? 

Selvfølgelig er det ikke det samme, men er ret sikker på at de følelser du får for dit barn overskygger det du havde for din hund. 

Uden at bagatelisere det at have hund, for har selv hund.

Anmeld Citér

24. marts 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg kunne ikke forstille mig at skulle undvære min store bamse hund inden jeg fik min datter ja han var ligesom mit lille barn. 

(Trude jeg ) 

Men det kan slet ikke sammenlignes da min datter blev 4 måneder lod jeg min dejlige hund flytte over til min mor da jeg slet ikke havde nok tid til ham  

Så vil love dig baby skal nok tage alt din opmærksomhed  og kærlighed 

Anmeld Citér

24. marts 2015

Rockertand

Anonym skriver:

Hej alle,

Du kan under ingen omstændigheder sammenligne kærligheden til dit barn med kærligheden til en hund, det er 2 vidt forskellige ting, og det finder du også ud af, der er ingen større kærlighed end kærligheden til sit barn, det andet er bare et dyr, der har været en stor del af dit liv, du kan købe en ny hund, der kommer til at få lige så stor betydning, som den foregående, det kan du ALDRIG gøre med et barn.

Du kender først rigtig kærlighed, når du bliver mor!

Anmeld Citér

24. marts 2015

l.kjoeller

Anonym skriver:

Hej alle,

Er helt sikker på du får en helt ny form for kærlighed i dit liv som langt ovetskygger den du havde 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.