Dimensionsfest, nyuddannet pædagog.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.954 visninger
5 svar
3 synes godt om
24. marts 2015

Tip!

Hej..

Jeg bliver her om få mdr uddannet pædagog.. Yay, og vil i forbindelse med det gerne fejres af familie og veninder. 

Men jeg vil gerne høre lidt om hvad andre har holdt af fest, hvordan i har grebet det an med mad, tidspunkt på dagen osv.. Om det skal være samme dag som eksamen er overstået, eller i har ventet til weekende 

Det er jo lidt Ala svendegilde... 

Fortæl løs.. 

Vh Betina 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg holdet en have fest i mine forældres have da jeg blev færdig med sem. Vi grillede og drak iskold hvidvin og champagne. Havde inviteret lidt familie og mine veninder. Holdte det samme dag, som jeg blev færdig. Vh stine

Anmeld Citér

24. marts 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

jeg bliver færdig til sommer og tænker at holde det i mine svigerforældres have. Det vil blive for den nærmeste familie og venner.

Tænker vi skal grille burgere og pølser og lidt at drikke.

Der vil også være børn og de kan jo hygge sig i haven

Jeg ved ikke om det bliver på dagen eller en weekend, da jeg tor der er copenhell når jeg er færdig, som min kæreste plejer være med til

Anmeld Citér

24. marts 2015

Patriark

mor:) skriver:

jeg bliver færdig til sommer og tænker at holde det i mine svigerforældres have. Det vil blive for den nærmeste familie og venner.

Tænker vi skal grille burgere og pølser og lidt at drikke.

Der vil også være børn og de kan jo hygge sig i haven

Jeg ved ikke om det bliver på dagen eller en weekend, da jeg tor der er copenhell når jeg er færdig, som min kæreste plejer være med til

Lyder sindssygt hyggeligt, må håbe at du bliver færdig til sommer. Kan se at der er lige lovligt mange overspringshandlinger...

Anmeld Citér

24. marts 2015

Tip!

Tak for jeres råd... 

Jeg holder det i mine forældres sommerhus weekenden efter at jeg er færdig.. Har inviteret veninder, min tætteste familie og mine svigerforældre. 

Det bliver med god mad, vin, kage og skrup af hotdogs på grillen til sidst. 

Vi har en håndfuld små børn, så det er fedt at de bare kan rende rundt og hygge, lege og vi kan gå til vandet, og lave snobrød til sidst. 

Nu glæder jeg mig.. 

Anmeld Citér

24. marts 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Patriark skriver:

Lyder sindssygt hyggeligt, må håbe at du bliver færdig til sommer. Kan se at der er lige lovligt mange overspringshandlinger...

Haha��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.