Navlepiercing

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

979 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. marts 2015

Papillon

Sådan en havde jeg, så blev jeg gravid og pillede den ud lige før MD scanning, og da jeg havde født, var den vokset sammen. Under graviditeten har jeg desuden fået et strækmærke, der går fra det ene hul til det andet. Nu ønsker jeg at få den lavet igen, men kan man det og vil det nogensinde give et pænt resultat? 

Tænker der måske er nogen derude, der har prøvet eller kender nogen, der har  Ellers må jeg lige spørge en piercer ad, og håbe vedkommende ikke kun er ude efter salg 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2015

Anitta J

Min blev desværre aldrig pæn igen

men nu er maver jo heldigvis også forskellige

er du sikker på den er vokset helt sammen? Her 6 år efter kan jeg stadig få min i, den skal bare lirkes lidt til der er 100% gennemgang igen ikke noget der gør spor ondt 

Anmeld Citér

24. marts 2015

April-baby

Jeg har ikke prøvet med navlepicering, men en i underlæben i midten, min blev slået ud første gang. Så gik der et halvt år, " lavede den så selv " der skiftede jeg kugler for tit . Og tredje gang, skulle jeg tage den ud for ellers ville jeg miste mind tænder der hvor den var ��. Men mit " hul " er tydeligt men ikke grimt (: 

Anmeld Citér

24. marts 2015

Mom2

Papillon skriver:

Sådan en havde jeg, så blev jeg gravid og pillede den ud lige før MD scanning, og da jeg havde født, var den vokset sammen. Under graviditeten har jeg desuden fået et strækmærke, der går fra det ene hul til det andet. Nu ønsker jeg at få den lavet igen, men kan man det og vil det nogensinde give et pænt resultat? 

Tænker der måske er nogen derude, der har prøvet eller kender nogen, der har  Ellers må jeg lige spørge en piercer ad, og håbe vedkommende ikke kun er ude efter salg 

Den kan sagtens blive lavet igen. Jeg ville snakke med et par piercere, så har du flere meninger og kan måske lettere finde ud af, om de bare er ude på at tjene penge

Anmeld Citér

27. marts 2015

Papillon

Anitta J skriver:

Min blev desværre aldrig pæn igen

men nu er maver jo heldigvis også forskellige

er du sikker på den er vokset helt sammen? Her 6 år efter kan jeg stadig få min i, den skal bare lirkes lidt til der er 100% gennemgang igen ikke noget der gør spor ondt 

Jeg har prøvet flere gange at få smykket igennem uden held. Men efter din besked, måtte jeg lige prøve en gang til, og med lidt stædighed (av!) lykkedes det  Den ligner næsten sig selv, strækmærket får dog huden til at pose lidt ud, men hvad pokker, det går vel nok  Så tak!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.