Hvornår prøve igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
6 svar
5 synes godt om
23. marts 2015

CH2012

Hvornår ville I kaste jer ud i at prøve igen efter en udskrabning?

Ved godt jeg skal være stoppet med at bløde, men hvad tænker I ellers?

Efter to gange hvor det er gået galt, håber jeg på graviditet hurtigt igen, som denne gang bliver der...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2015

Meandu

CH2012 skriver:

Efter to gange hvor det er gået galt, håber jeg på graviditet hurtigt igen, som denne gang bliver der...

Er ked af det på dine vegne. .. Efter min MA ventede jeg efter min første mens. Blev gravid i 2. Cyklus. Alle læger jeg har snakket med anbefaler at vente. Pga slimhinderne. 

Anmeld Citér

23. marts 2015

CH2012

Meandu skriver:

Er ked af det på dine vegne. .. Efter min MA ventede jeg efter min første mens. Blev gravid i 2. Cyklus. Alle læger jeg har snakket med anbefaler at vente. Pga slimhinderne. 

Slimhinderne?

Anmeld Citér

24. marts 2015

Meandu

Slimhinderne?

Slimhinden bliver udskrabet efter udskrabningen. Med ny menustration Bliver den gendannet igen. Hvis man bliver gravid før slimhinden bliver gendannet så er der større risiko for at man abortere igen. Da ægget ikke kan sætte sig ordenligt fast  

Anmeld Citér

24. marts 2015

Mor til F

CH2012 skriver:

Hvor er jeg ked af,  at du har mistet 2 gange 

Jeg vil sige,  at i kan starte med at prøve igen, når du føler dig klar til det 

Jeg var selv igennem en "missed abortion" hvor jeg måtte i medicinsk behandling.  Jeg blødte kun i  5 dage og efter at have talt ud om, hvordan jeg havde det fysisk og psykisk - begyndte vi at prøve igen med det samme

Det resulterede i en pige på snart 9 måneder nu  Så jeg blev gravid inden min menstruation kom igen. 

Anmeld Citér

24. marts 2015

CH2012

Meandu skriver:

Slimhinden bliver udskrabet efter udskrabningen. Med ny menustration Bliver den gendannet igen. Hvis man bliver gravid før slimhinden bliver gendannet så er der større risiko for at man abortere igen. Da ægget ikke kan sætte sig ordenligt fast  

Okay, sådan... Mange tak for svar

Anmeld Citér

24. marts 2015

CH2012

BabyFreia skriver:

Hvor er jeg ked af,  at du har mistet 2 gange 

Jeg vil sige,  at i kan starte med at prøve igen, når du føler dig klar til det 

Jeg var selv igennem en "missed abortion" hvor jeg måtte i medicinsk behandling.  Jeg blødte kun i  5 dage og efter at have talt ud om, hvordan jeg havde det fysisk og psykisk - begyndte vi at prøve igen med det samme

Det resulterede i en pige på snart 9 måneder nu  Så jeg blev gravid inden min menstruation kom igen. 

Jo tak... Det er også rigtig hårdt.

På den ene side vil jeg rigtig gerne bare give os i kast med at prøve igen. For fulde hammer. På den anden side er jeg også bange. Stresset ovenpå denne oplevelse igen, og rent psykisk har brug for mere tid... 

Så vi er blevet enige om at tage det stille og roligt. Og først have sex når jeg er klar og vi har lyst. Og så ligge noget energi over på at planlægge bryllup. Og så lade baby komme når den kommer. Men kunne jeg selv bestemme - skulle jeg være gravid med det samme  Ved også bare at stress ødelægger mere end det gavner... 

Men tager en dag af gangen... Mere kan min psyke ikk rigtig klare lige nu.

Tak for svar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.