Spørgsmål til lægesekretæruddannelsen :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

698 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. marts 2015

LilleSpir

Hej søde damer!

Jeg har fået det indtryk, at der sidder en masse ude bag skærmen, som enten er igang med blive lægesekretær eller allerede er det. Jeg har derfor lige et hurtigt spørgsmål til jer.. 

Jeg er netop lige blevet inviteret til en 'stavetest', fordi jeg har ansøgt om en elevstilling hos et sygehus. Derfor er dette også i forhold til, at kunne blive elev hos dem. Det gjorde mig naturligvis super spændt og glad!

Dog, har jeg kun en HF (eller jeg bliver færdig til sommer). Derefter er min intention, at tage et HGS forløb, hvilket jeg altsammen har skrevet i min ansøgning - så dette forventer jeg de er klar over.

Dog har jeg lige et par spørgsmål, som jeg håber der er nogle der kan svare på..

1. Hvad indebærer denne 'stavetest'? 

2. Har du/i påbegyndt lægesekretæruddannelsen uden at have dette HGS forløb, eller ventede virksomheden på at du havde gennemført dette? 

Håber der er nogle der kan hjælpe

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2015

LilleSpir

LilleSpir skriver:

Hej søde damer!

Jeg har fået det indtryk, at der sidder en masse ude bag skærmen, som enten er igang med blive lægesekretær eller allerede er det. Jeg har derfor lige et hurtigt spørgsmål til jer.. 

Jeg er netop lige blevet inviteret til en 'stavetest', fordi jeg har ansøgt om en elevstilling hos et sygehus. Derfor er dette også i forhold til, at kunne blive elev hos dem. Det gjorde mig naturligvis super spændt og glad!

Dog, har jeg kun en HF (eller jeg bliver færdig til sommer). Derefter er min intention, at tage et HGS forløb, hvilket jeg altsammen har skrevet i min ansøgning - så dette forventer jeg de er klar over.

Dog har jeg lige et par spørgsmål, som jeg håber der er nogle der kan svare på..

1. Hvad indebærer denne 'stavetest'? 

2. Har du/i påbegyndt lægesekretæruddannelsen uden at have dette HGS forløb, eller ventede virksomheden på at du havde gennemført dette? 

Håber der er nogle der kan hjælpe

Slet ingen? :-)

Anmeld Citér

24. marts 2015

Sujan

Jeg er på lægesekretæruddannelsen i region hovedstaden... Men der havde jeg de uddannelser man skulle have inden start.. Har ikke hørt man kan komme ind uden så kan din HF ikke give dig adgang? 

Stavetesten er en diktat af en art. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.