tvillinger og konfirmation.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.415 visninger
8 svar
7 synes godt om
23. marts 2015

Anonym trådstarter

jer med tvillinger en af hvert køn, hvad har i gjort for at lave indbydelser bord pynt osv. Som kan holdes i farver som passer til begge?

må jeg evt se billeder af jeres indbydelser, botd kort og bordækning?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2015

WantingBaby2012

Anonym skriver:

jer med tvillinger en af hvert køn, hvad har i gjort for at lave indbydelser bord pynt osv. Som kan holdes i farver som passer til begge?

Nu har jeg godt nok ikke tvillinger, og min søn er kun 9 mdr gammel, så konfirmation har jeg heller ikke prøvet at planlægge endnu  

Men jeg tænkte bare, at det kunne se fedt ud, hvis man lavede den ene halvdel af rummet/pyntet pigefarver og den anden halvdel drengefarver... 

I kunne også bare holde det neutralt, og så sætte nogle blomster/dekorationer på bordene, hvor nogle er pigefarver og andre drengefarver 

Anmeld Citér

23. marts 2015

Tin

Profilbillede for Tin
Anonym skriver:

Har ikke tvillinger, men er igang med planlæggelse af den 3. Konfirmation og min tanke var: hvis du laver bordplan hvor man sidder herre - dame- osv kunne du jo evt ligge hav blå/grøn/sort servietter ved herrerne og rosa/lilla/rød ved damerne. Dug i sølvgrå eller hvid og lys grupper med 2-4 i samme farve som servietter og ligeledes blomster/pynt i samme farve. Tror det kunne blive flot 

Anmeld Citér

23. marts 2015

Maipo

Fik taget et billede af mine to i en skov til invitation, farverne fra skoven gik videre i bordpynten

Anmeld Citér

23. marts 2015

Anonym trådstarter

WantingBaby2012 skriver:

Nu har jeg godt nok ikke tvillinger, og min søn er kun 9 mdr gammel, så konfirmation har jeg heller ikke prøvet at planlægge endnu  

Men jeg tænkte bare, at det kunne se fedt ud, hvis man lavede den ene halvdel af rummet/pyntet pigefarver og den anden halvdel drengefarver... 

I kunne også bare holde det neutralt, og så sætte nogle blomster/dekorationer på bordene, hvor nogle er pigefarver og andre drengefarver 

tak forsvar

jeg syntes ikke det ville være pænt at opdele det på den måde.

jeg havde også overvejet om det bare skulle være hvid og sort men syntes også bare det bliver lidt kedeligt

Anmeld Citér

23. marts 2015

Anonym trådstarter

Tin skriver:

Har ikke tvillinger, men er igang med planlæggelse af den 3. Konfirmation og min tanke var: hvis du laver bordplan hvor man sidder herre - dame- osv kunne du jo evt ligge hav blå/grøn/sort servietter ved herrerne og rosa/lilla/rød ved damerne. Dug i sølvgrå eller hvid og lys grupper med 2-4 i samme farve som servietter og ligeledes blomster/pynt i samme farve. Tror det kunne blive flot 

tak for svar

det lyder som en rigtig god ide.

har du nogen gode forslag i forhold til invitationer?

Anmeld Citér

23. marts 2015

Anonym trådstarter

Maipo skriver:

Fik taget et billede af mine to i en skov til invitation, farverne fra skoven gik videre i bordpynten

tak for svar

det er også en mulighed. Men bliver det så ikke mest bare holdt i grøn?

Anmeld Citér

23. marts 2015

Tin

Profilbillede for Tin
Anonym skriver:

tak for svar

det lyder som en rigtig god ide.

har du nogen gode forslag i forhold til invitationer?

Hvis jeg skulle lave en ville jeg vælge råhvid baggrund og et billede af hver af børnene på forsiden med hver deres ramme om, i farver som svarer til deres farve til festen. Evt pynt med perler eller sløjfe også holdt i de farver du vælger til opdækning. INDBYDELSE kunne jo også skrives enten i ren sølv eller med bogstaver i dreng / pige farve skiftevis.

Jeg ville også vælge noget til deres tøj, der svarer farvetemaet. En farve på slipset/butterfly eller bælte og til pigen evt hårbånd/hårpynt eller et bånd om livet,en sløjfe eller andet.

Jeg er ret vild med at arrangere sådanne fester, men jeg lader mig tit rive helt ud,hvor økonomien ikke kan følge med i vores tilfælde.  med vores dreng kører jeg grøn/sort tema og hans butterfly og lommetørklæde bliver grønt 

Anmeld Citér

27. marts 2015

Maipo

Anonym skriver:

tak for svar

det er også en mulighed. Men bliver det så ikke mest bare holdt i grøn?

Jo det meste blev holdt i grønt. Drengen hvde også grønne converse og grønt butterflh. Du kan jo også sætte brunt, sort,gult, Hvidt til. Det er ikke kønsbestemte farver så derfor går det til både dreng og pige. Jeg var så heldig mine selv valgte

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.