kort fortalt har jeg brug for råd og vejl. gerne fra nogen som har været i samme situation eller har kendskab til det...
Jeg havde et meget hårdtforløb under graviditeten som gjorde at jeg blev sygemeldt. Efter fødslen har jeg haft mange udfordringer, og haft det rigtig svært.
Jeg kom i en terapigruppe for fødseldepression og her har jeg for alvor fundet ud af hvordan jeg har det.
jeg lider af angst inden jeg lægger mig til at sove, har hukommelsesbesvær, koncentrationsbesvær, øget hjertbanken, og kan ikke overskue tingene. Kan ikke huske de sidste 4 mdr.
jeg er nu tilknyttet hjælp via psyk, som mener jeg har en regulær depression, og skal i behandling for dette.
egen læge har nævnt at jeg kan blive sygemeldt fra job... Men jeg er pt. på barsel. Jeg afholder ferie i disse dage, og her til april er det barselsdagpenge.
men skal jeg sygemelde mig ? jeg er nok bange for en fyring, da jeg jo har haft en del sygdom.
har hørt om jeg skal til møde på kommunen- nogle der kan fortælle om disse møder, hvad indebærer de, hvor ofte mm. ( ved godt det er forskelligt fra person til person)
Psyk. mener at jeg skal sygemeldes for at være klar til job i juni mdr. og ikke bruge barsel på sygdom. Men de kan ikke sygemelde mig... det skal arbejde.
kom gerne med din fortælling, holdning mm
tak
Anmeld
Citér