Christian 10 uger på tirsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
6 svar
10 synes godt om
22. marts 2015

Mother-love

hej piger.

ja det er godt nok længe siden jeg har været herinde. Først nu har jeg lidt overskud.

jeg er jo alene med mine nu to børn. Det har været en super hård opstart på et liv med to børn alene.

isabella 3,10 har taget det meget tungt at blive storesøster.

hvilket hun har udtrykket ved at sparke, slå, bidde, nive og kradse hele tiden. Og generalt bare været utrolig sur på mig. Ingen andre har været mærket af det. Det er kun mig hun har været utrolig sur på.

jeg gjorde så lidt den fejl at jeg gav hende en længere ligne, hvilket gjorde det meget værre. Jeg gik tilbage til der hvor mine grænser gik til før lillebror kom og nu hviler hun lidt mere i sig selv igen. Og i takt med at Christian kan lidt mere er det blevet bedre også.

udover det har jeg fået stor tilbagefald i min ryg  og min nakke ( har et piskesmæld) så jeg har utrolig mange smerter som jeg er ved at få lidt styr på ved at  gå til det ene og det andet flere gange om ugen.

nå nu til hovedpersonen nemlig christian.

i tirsdags havde jeg besøg af sp og han vejer nu 6,7 kg  og måler 61 cm så han er lidt af en basse. Han vejer 1,5 kg mere end Isabella gjorde da hun var 9 uger.

han pludre og smiler utrolig meget. Og er begyndt at grine med lidt lyd nogen gange.

der varer ikke længe før han er super god til at rulle fra ryg til mave. Dette har han gjort flere gange nu. Og vil gerne ligge på maven. Hvilke isabella bare ikke gad på noget tidspunkt.

han har en del mere temperament end Isabella havde men han er stadig utrolig nem.

Han sover endnu ikke igennem(isabella gjorde fra dag et) han spiser hver 3. Timer hele døgnet så maks 2 timers sammenhængende søvn til mig. Han sover  maks en halv time af gangen om dagen så her kan jeg heller ikke rigtig sove. 

Så jeg glæder mig til han en dag nupper lidt flere timer i streg. 

Men nu har jeg faderen der tager Isabella 2-3 dage om ugen og min mor der tager Christian når jeg skal til behandlinger. Så det er utrolig dejligt.

han skal døbes her den 5. April. Hvor jeg er meget spændt på om han kan være i dåbskjolen. For Isabella var 3,5 mdr og hun kunne næsten ikke være i den. Og nu er Christian jo større end hun var ellers må han jo have den på kun i kirken, ellers er jeg bange for den sprækker ��

nå men så maks billedspam

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2015

Meyer

Profilbillede for Meyer

Sikke nogle dejlige unger du har ��

Anmeld Citér

22. marts 2015

Mother-love

Meyer skriver:

Sikke nogle dejlige unger du har ��

Tusinde tak 

Anmeld Citér

24. marts 2015

Clisolka

Åååårh hvor er de skønne 

Anmeld Citér

24. marts 2015

April-baby

Sikke nogle skønne børn! (: Nu må overs datter os snart kigge ud ��. 

Anmeld Citér

24. marts 2015

Mother-love

Clisolka skriver:

Åååårh hvor er de skønne 

Tark 

Anmeld Citér

25. marts 2015

Mother-love

April-baby skriver:

Sikke nogle skønne børn! (: Nu må overs datter os snart kigge ud ��. 

Tusinde tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.