Forsikring til hund, hvor? Hvad er bedst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.306 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. marts 2015

sommerc

Profilbillede for sommerc

Har en chihuahua på onsdag 11 uger. Skal ha forsikring på ham, og tænker også jeg skal ha sygeforsikring:-) 

hvor er det bedst at have det?

jeg har tænkt på alka?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2015

Chris87

sommerc skriver:

Har en chihuahua på onsdag 11 uger. Skal ha forsikring på ham, og tænker også jeg skal ha sygeforsikring:-) 

jeg har tænkt på alka?

Jeg ville vælge Agria til din lille hvalp - de har specialer i præcise de forsikringer og det rigtig dyrlæger osv der sidder i de selskab .

mht sygeforsikring ved ikke helt hvor er bedst

Anmeld Citér

22. marts 2015

Isabella_mor

jeg vil anbefale gartnerens forsikring...

Anmeld Citér

22. marts 2015

MetteT

Vil ikke kunne sige hvad der er bedst, for har kun prøvet en..  

vi har alm. Brand og har haft hundeforsikringen der i 8 år til sommer og vi har ikke haft nogle problemer med dem.. De har dækket os når vi har haft brug for det.. 

Alle andre forsikringer har vi dog flyttet til top Danmark da de kunne gøre det noget billigere.. Men hundesygeforsikringen ville de ikke tage da Luffe er for gammel, så den blev i alm. Brand..

Anmeld Citér

22. marts 2015

morethanperfect

Her har vi TRYG

Anmeld Citér

22. marts 2015

esioul

dyrekassen super service når der skal retuneres penge for behandling.

Anmeld Citér

22. marts 2015

Missy_B

Vi har tryg på vores 9 år gamle papillon. Har aldrig skullet bruge den før nu, og har intet at at sætte på trygs behandling af sagen. Det er nok ikke det billigste selskab dog..

Anmeld Citér

23. marts 2015

Rockertand

sommerc skriver:

jeg har tænkt på alka?

Vi tegnede bare en tillægsforsikring til vores ejendom, det kostede tæt på gratis for 2 hunde, da vi står som fritidslandbrug (det har vi ikke, men det gav flest fordele). Så kontakt jeres assurandør og forhør om mulighederne, de kan tit lave nogle fordelagtige aftaler, specielt hvis I samler.

Anmeld Citér

23. marts 2015

Aabye

Vi har vores hunde ansvars forsikring samme sted som vi har alle vores andre forsikringer, nemlig FDM.. 
Sygeforsikring har jeg ikke.. 

Det er i øvrigt en Siberian Husky vi har som bliver 7 år i år.. 

Anmeld Citér

23. marts 2015

Masig

Du skal vurdere om du vil have en billig præmie og en høj selvrisiko, eller omvendt... Her har vi Alm. Brand til hunden, og har altid haft det. Vi har aldrig skulle bruge ansvarsforsikringen, men sygeforsikringen har vi desværre skulle bruge en hel del.

Vi betaler en lidt høj præmie, til gengæld har vi en lav selvrisiko, hvilket har været en fordel for os med alle de dyrlægebesøg vi har haft... Der er altid hurtig ekspeditionstid derinde, og vi har aldrig fået afslag på dækning eller haft nogle problemer med dem...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.