at nyde at være gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
6 svar
1 synes godt om
22. marts 2015

S*DD

Jeg er gravid i uge 10. Og jeg synes slet ikke der er noget at nyde ved at være gravid!

Jeg håber det bliver så meget bedre. Men jo længere hen man kommer, jo mere besværlig.

Jeg glæder mig til at min kvalme er væk, så jeg kan spise sundt igen og få motion. 

Hvad med jer andre? Nyder i det eller synes I også det er træls? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2015

Katja1987

Jeg nyder min i gravide mave i fulde drag.. 

Jeg har så os har to nemme graviditeter, nu er jeg 32+4 og jeg rider dagligt mine heste, går ture med hunden og nusser om min søn, mand og ordner det huslige..  Jeg elsker det...

Anmeld Citér

22. marts 2015

...,

Min sidste graviditet var et mareridt! Jeg kunne absolut ingenting, havde kvalme i døgndrift og kastede op konstant hele min graviditet.. + svimmelhed, forhøjet puls og ekstrem meget væske i kroppen til sidst

denne gang har jeg "normal" kvalme og opkast engang i mellem ellers bare møg træt..

åhhhh jeg synes det er træls at være gravid

-men elsker scanningerne og når man begynder at kunne mærke baby

det bedste er når ens baby endelig er født, så er graviditeten det hele værd.

Anmeld Citér

22. marts 2015

S*DD

Katja1987 skriver:

Jeg nyder min i gravide mave i fulde drag.. 

Jeg har så os har to nemme graviditeter, nu er jeg 32+4 og jeg rider dagligt mine heste, går ture med hunden og nusser om min søn, mand og ordner det huslige..  Jeg elsker det...

Jeg ordner også de ting, udover at ride Men puha med kvalme er det bare ikke sjovt!

Jeg er så led og træt af det, og jeg håber at jeg er en af dem, hvor det stopper i 2. trimester

Ja jeg må nok bare til at vænne mig til, ikke at have kontrol over min egen krop.

Anmeld Citér

22. marts 2015

sportsbaby

Jeg hader det mildt sagt... Tror det er fornemmelsen af at miste kontrollen over kroppen, og så ja, får ik trænet så meget for tiden... Får passet mit løb, men turene i fitnesscenteret er pt. Skåret ned til omkring 4 dage om ugen, og så endda osse på lidt nedsat tid pr gang er sgu så træt... 

skal løbe halvmarathon i Berlin i den kommende weekend, sover med garanti hele vejen hjem til DK...

Håber at få mere energi meget snart, ellers bliver jeg da vanvittig

Er seriøst vildt misundelig på dem der nyder det... 

Anmeld Citér

22. marts 2015

stinemavepine

Jeg har det fuldstændig som dig! Er ved at blive sindssyg! Er også 10 uger henne og håber kvalme og opkast snart er ovre. Vil så gerne nyde graviditeten, som har været en kamp at opnå, men er en skygge af mig selv og ikke ligefrem verdens bedste hustru heller.

Skal vi ikke krydse fingre for at vi får et fantastisk 2. trimester med mere overskud og aktivitet og ingen kvalme og opkast..? 

Anmeld Citér

22. marts 2015

morethanperfect

Denne graviditet har for mig været et helvede .. Ved godt at der kommer noget godt ud af det i sidste ende osv. men jeg har virkelig haft det svært denne gang .. De 2 andre graviditeter var intet problem , men denne gang har det både været fysisk og psykisk hårdt for mig . Så jeg ved hvordan du har det .. Heldigvis har jeg kun 4 uger tilbage så jeg er ved at se en ende på det .. 

Knus til dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.