Vores lillesøster er kommet til verden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.147 visninger
16 svar
54 synes godt om
22. marts 2015

VNB

Den 18/3 blev vores familie atter forøget med den sødeste lillesøster!

Hun kom til verden 38+3, kl 13.58 efter en rigtig god, hurtig og nem fødsel  

Vejede 3700 gram og måler 55 cm.

De to storebrødre har taget så godt imod deres lillesøster

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2015

Os&lilledig

Stort tillykke med hende.. Hvor er hun lækker 

Anmeld Citér

22. marts 2015

VNB

Os&lilledig skriver:

Stort tillykke med hende.. Hvor er hun lækker 

1000 tak!

Anmeld Citér

22. marts 2015

M (:

VNB skriver:

Kæmpe stort tillykke - hvor er hun da bare alt for lækker!!! 

Anmeld Citér

22. marts 2015

VNB

M (: skriver:

Kæmpe stort tillykke - hvor er hun da bare alt for lækker!!! 

1000 tak søde

jeg er også helt forgabt i hende!

og hvor er det bare fantastisk med en nyfødt i huset igen! Jeg kan simpelthen bare sidde og stirre på hende og dufte til hende dagen lang

hvordan går det med dig og mavsen??

Anmeld Citér

22. marts 2015

M (:

VNB skriver:

1000 tak søde

jeg er også helt forgabt i hende!

og hvor er det bare fantastisk med en nyfødt i huset igen! Jeg kan simpelthen bare sidde og stirre på hende og dufte til hende dagen lang

hvordan går det med dig og mavsen??

Det kan jeg godt forstå, hun er simpelthen så sød altså! 

Glæææææder mig til at skulle opleve det igen (omend jeg også er en smule skræmt ).. 

Jamen det går stille og roligt, og begynder da snart at kunne se en ende på det. Er 32+1 i dag, så synes på en måde der er en evighed til termin og alligevel er det jo lige om lidt. Får lidt stress ved tanken om, at der kun er 4 uger til Hjaltes ankomsttidspunkt, selvom der intet er, der taler for en gentagelse.. Jeg har det stadig godt og træner i det omfang jeg har overskud til (senest i dag :p ) og er netop gået på barsel i fredags.. Så NU kribler det i fingrene for at få gjort klar til den lille ny! 

Anmeld Citér

22. marts 2015

Mor til F

VNB skriver:

Stort tillykke med lillesøster ♥ Sikke fin hun er. 

Anmeld Citér

22. marts 2015

VNB

M (: skriver:

Det kan jeg godt forstå, hun er simpelthen så sød altså! 

Glæææææder mig til at skulle opleve det igen (omend jeg også er en smule skræmt ).. 

Jamen det går stille og roligt, og begynder da snart at kunne se en ende på det. Er 32+1 i dag, så synes på en måde der er en evighed til termin og alligevel er det jo lige om lidt. Får lidt stress ved tanken om, at der kun er 4 uger til Hjaltes ankomsttidspunkt, selvom der intet er, der taler for en gentagelse.. Jeg har det stadig godt og træner i det omfang jeg har overskud til (senest i dag :p ) og er netop gået på barsel i fredags.. Så NU kribler det i fingrene for at få gjort klar til den lille ny! 

Skønt med barsel! Så er det jo bare at vente nu  

flot at du stadig kan holde til at træne! Jeg cyklede på arbejde indtil min barsel og derfra gik jeg så ned i gear  Fik dog lidt motion ved at gå til og fra vuggestuen/børnehaven hver dag med drengene. 

Er spændt på hvornår du kan give den glædelige nyhed om en lille ny verdensborger 

Anmeld Citér

22. marts 2015

VNB

BabyFreia skriver:

Stort tillykke med lillesøster ♥ Sikke fin hun er. 

1000 tak!!  

Anmeld Citér

22. marts 2015

M (:

VNB skriver:

Skønt med barsel! Så er det jo bare at vente nu  

flot at du stadig kan holde til at træne! Jeg cyklede på arbejde indtil min barsel og derfra gik jeg så ned i gear  Fik dog lidt motion ved at gå til og fra vuggestuen/børnehaven hver dag med drengene. 

Er spændt på hvornår du kan give den glædelige nyhed om en lille ny verdensborger 

Ja, og den sidste tid er så ambivalent! For på den ene side venter man jo bare og på den anden side flyver tiden jo afsted! Synes det er vildt at det er "lovligt" at føde om 1 måned! 

Altså, træner jo ikke med samme intensitet som før og der er da også enkelte øvelser jeg må springe over, men var stadig ikke den ringeste til dagens holdtræning (crossfit) 

Det tæller jo alt sammen. Hvor langt var der? Der er jo kun 5 min gang til Hjaltes vs, så det giver jo ikke megen motion  

Vi er også meget spændte på, hvornår den kommer.. Det er jeg næsten mere spændt på end kønnet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.