Hvilket navn kan I bedst lide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket navn kan du bedst lide?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.234 visninger
16 svar
22 synes godt om
21. marts 2015

Anonym trådstarter

Stem på det navn du synes bedst om.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2015

jenny4

Jeg valgte at stemme blankt. For mig er der desværre ikke nogle af navnene der passer til en baby/lille barn.

MEn det er jo smag og behag

Anmeld Citér

21. marts 2015

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

Jeg valgte at stemme blankt. For mig er der desværre ikke nogle af navnene der passer til en baby/lille barn.

MEn det er jo smag og behag

Helt i orden.

Personligt synes jeg, at det er langt vigtigere at navnet passer til en voksen end til en baby. Han er jo ikke baby for evigt.

Anmeld Citér

21. marts 2015

IngenKoPåIsen

Jeg synes Richard er rigtig sødt

Anmeld Citér

21. marts 2015

ekebiv

Jeg har stemt blank da jeg ikke kan lide nogen af dem, hverken til barn eller voksen. Men det er jo heldigvis jeres barn og jeres valg ��

Anmeld Citér

21. marts 2015

Loa

Er heller ikke vilde med nogle af dem, men har stemt Richard hvis jeg SKULLE vælge....

Anmeld Citér

22. marts 2015

ErDetSnartNU

Jeg stemte også blankt, men hvis jeg SKULLE vælge mellem de 4 ville jeg vælge Edmund. 

Anmeld Citér

22. marts 2015

lineog4

Det er ikke den type navne jeg ville vælge, men stemte Edmund for det var det navn der gav bedste associationer.

Olaf, der er det bare så svært ikke at tænke på snemanden i Frost, den er sød men ikke den association jeg ville ønske jeg havde for mit barn 

Vagn - ja kan ikke lige huske hvordan I skrev det, men det var Vagn jeg kom til at tænke på. Og det er for mig en meget gammel mand eller camping Vagn fra Ramasjang.

Richard - det et af de navne jeg aldrig ved hvordan jeg skal udtale, er det som et K eller som tj. Kan bedst lide det udtalt med K, men et navn der forvirrer.

Edmund, de tænker jeg på Narnia og det er egentlig en rar tanke, og jo mere jeg siger navnet jo bedre kan jeg lide det.

Anmeld Citér

22. marts 2015

Os&lilledig

Uh den er svær.. Jeg har stemt blankt.. Hvor gammel er i..?  

synes navnene er så "gamle", at de endnu ikke klinger i mine øre.. Men.. Mange gamle navne bliver modene, så måske en af dem bliver.. 

Tænker om Jens, Peter, Rasmus, Per, Dan, ikke er mere "mobnings frie"? Og så lillefyren ikke bliver vred på sit navn..? De andre er altså lidt voldsomme i mine øre 

Men.. Det er jeres søn og jeres væg tillykke med ham

Anmeld Citér

22. marts 2015

esioul

Anonym skriver:

Stem på det navn du synes bedst om.

Ingen af dem 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.